7 september

hejsan alla dar hemma!

Nu ligger jag hemma i sangen hos Josh och uppdaterar.
snart ska vi ga och aka hem tilll mig och fylla hans bil med mina saker och sedan blir det till att aka till Boston dar jag kommer bo i ett ar framover och slutfolja mitt ar som au pair! jag ar jatte nervos men tycker det ar bra att vara nervos och tycker att det ska bli spannande att borja om pa nytt igen och lara kanna nytt folk och den nya omgivningen.

Jag kommer att bo i ett pyttelitet rum med en liten garderob nere pa  Pinckney Street boston down town. Jag kommer att fortsatta att ha 4 barn men denna gangen lite mer tjejer. en pojke pa 4 ar, en tjej pa 6 ar, en tjej pa 7 ar och ennu en tjej pa 9 ar, tror det kommer ga hur bra som helst. Har ju redan traffat mamman och den aldsta dottern nar dom var i maine och halsade pa. trrevligt folk!

Inatt just precis innan jag vaknade upp dromde jag den basta drommen nagonsin blivit dromd i usa. jag dromde att det var min fodelsedag och att det ringer pa dorren (min hostmam hade sagt att det kommer kontraktare och ska fixa toaletten) jag gar och uppnar dorren ikladd mina fotbollsbraller och min rosa bh (haha vet inte varfor jag dromde att jag jobbade enbart i det ? men vem vet..) och dar star hela tjocka slackten ALLA alla i hela slackten bade stepmamas slakt och pappsen, dok var mammas slakt dar med och mina basta vanner Emelie och fia och becca med respeltive. Jag var sa glad att jag hoppade upp och ner och sedan vaknade jag av att josh sager Hannah please can you be still? haha jag hade typ vevat pa armarna i somnen !  Asom!

Well well mer uppdateringen kommer nar jag ar i Boston och fatt in alla saker i mitt rum dar.. far se hur det gar min nya vardmamma sager att det ar en LITET rum :( haha well familjen later bra sa vem bryr sig om rummet ? inte jag iallafall, jag ar bara glad att jag inte behover aka hem annu untan kan avra har och utforska mer innan den dagen ar kommen.

Juste i morgon gott folk har eran favorit prinsessa varit i usa i ett helt ar, ar inte det konstigt bara halva tiden innan jag kommer hem igen :)  love you all!

Kommentarer
Postat av: Pappa så klart

Tjenixen hoppas allt går bra med flytten... :)

2009-09-07 @ 15:48:29
Postat av: Pappa

Har kollat in... liten mysig enkelriktad gata med tegelhus... blir nog bra det.. :)

Hörs snart hoppas jag, kram pappa

2009-09-07 @ 15:54:40
Postat av: Mormor

Hej lilla gumman!

Tycker att det låter som om du trivs med tillvaron redan nu. Hoppas att det fortsätter så. Ha det så bra och väntar att snart få höra av dig igen.

Kramar i massor, mormor

2009-09-07 @ 22:51:49
Postat av: Farmor

Hejsan!

Detta låter bra. Antar att dom grät när du åkte. Så bra att du får packa i en bil!!!!!!!!!!!!!!!??? Nu väntar jag med spänning på nästa kapitel i din historia.

Sköt om dej!Kram från farmor

2009-09-07 @ 23:18:28
Postat av: Emelie

åh, om man ändå kunde införliva den drömmen! dock skulle det kanske vara svårt att husera med hela tjocka släkten och allt folk ;)

det här året har bara sprungit förbi! visst så har jag saknat dig like crazy hela året, vet inte hur många gånger jag har drömt att du har tagit spontansemester till kbg, men jag och säkert alla andra unnar ju dig detta trots att vi innerst inne är egoistiska och vill att du ska vara hemma hela tiden ;) se till att boka en hemresa till nyår så bokar jag min med! awesome om något!

2009-09-09 @ 07:48:03
URL: http://knackamackadam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0