8 october

Ja gott folk min arbetsvecka var long och sa jobbig... or not. jobbade 3 dagar hela 18 timmar suck haha skont var det och latt schema och bara langa lediga dagar framfor mig. 6 dagar of work :) kan det bli battre? jo det ar klart det kan, i sverige med alla nara och kara.. men det ar ju bara i mina drommar just nu.

Nu sitter jag pa taget upp till Maine igen, lyssnar pa Honey Tongue - Hardcore superstar underbart vilka minnen.. Jag ater aven sma kanelbullar som jag kopte snart atit hela burken :( inte bra for mig men far nog gora lite situps ikvall...

Jennifer gav mig pengar till manekyr idag :) skont skont men dock var stallet inte alls bra och jag ar inte alls nojd. men Josh far gora on det nar jag kommer hem till honom senare. fick aven betald lunch ute idag.. eftersom huset ar pa maknaden kan ajg itne vara inne sa ofta och da blir det till att ata ute men jag ar inte superrik sa hon gav mig detta som tack for besvaret haha super bra hostmum!

Jag saknar Emelie, laste ditt inlagg pa bloggen fybubblan vad jag grat kunde inte anns svara pa det det vart sa jobbigt nar jag laste det insag inte riktigt att det var den dagen :( men gjort ar gjort och jag kommer hem sasmaningom gumman! <3

Juste ja Mormor och mona och alla andra oroliga (haha) om du ser detta kan jag bara tala om att det urinvagsinfektionen ar ett faktum :( ska ga till min andra lakare i maine nu (min granne dar) da kostar det ingen for "lakarbesoket" och pa tal om att bli sjuk, jag tror att mina halsmandlar har svulnad upp eller jag tror inte jag vet, det ar skit jobbigt att andas och i natt vaknade jag 4-5 ganger av att jag inte fick nagon luft nar jag lag pa rygg. jatte laskigt forsta gangen jag vaknade trode jag att jag skulle do. men ska be lakaren kolla upp det med. Jag hoppas bara att hon ar hemma. annars blir det bannemej tid @ the sjukhus sa jag far medesin for detta vill jag itne leva med !!

nu ska jag sova lite innan det ar dax att ga av taget dvs jag far en timmas somn, kan behovas fran denna natt utan somn.

Kommentarer
Postat av: Emelie

blev bara så himla nostalgisk och saknig när jag insåg vilket datum det var :( vet att du kommer hem till slut men nä, jag är egoistisk och vill ha hem dig! om man ända hade varit skitrik.. suck.

och se till att bli frisk för tusan! jag är väl bekant med hur jobbigt det är med urinvägsinfektion.

2009-10-10 @ 08:59:52
URL: http://knackamackadam.blogspot.com/
Postat av: Farmor

Hej!

Käka rå vitlök! Har jag sagt det förr? Det brukar hjälpa mot halsont om det inte gått för långt.

Du får sköta om dej , så det inte blir mer åkommor.

Vaccinerar dom mot svininfluensa där borta?

Ha det bra , så gott det går. KRAM från farmor

2009-10-10 @ 18:52:48
Postat av: Mormor

Snälla, snälla Johanna, uppdatera bloggen, vill veta hur du mår och vad läkaren sa.

Kramar från oss.

2009-10-16 @ 13:29:52
Postat av: Mormor

Snälla, snälla Johanna, uppdatera bloggen, vill veta hur du mår och vad läkaren sa.

Kramar från oss.

2009-10-16 @ 13:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0