4 oktober

Gott folk gott folk, Nu sitter jag i tagvagnen 694 pa vag hem till Boston igen.

Har med lovar jag att uppdatera bloggen oftare och aven med bilder.. eftersom  tadaa jag har kopt me=ig min egen dator och kan darfor sitta nar jag vill och gora vad jag vill. skaffade ok en webcam + en liten mus. Hittade aven en datorvaska for 20 dollar vilket jag gillade.

Sa nu taknte jag ta mig till och beratta lite om min vardfarmilj.
Familjen bestar av mamma Jennifer och barnen C hon ar 9, W hon ar 7, S hon ar 6 och lilla T han ar 4 ar.
Vi bor I downtown boston men har just lagt ut huset pa marknaden och hoppas pa att salja, om vi gor blir det till att flytta till fororten som jag inte minns namnet pa just nu. Det ligger ca 40 minuter bort och ar dar barnen har dem flesta aktiviteterna som gymnastik och sa. Nar vi flyttar hoppas vi pa hus och tradgard da vi ska kopa hund.
nar jag kom till familjen hade dom 2 husdjur, vet inte om jag vill beratta for da tuppar val Mona av haha. Det ar sant dom hade 2 grodor i koket i ett litet akvarium.. men dock ar dom doda nu eftersom jenn bytte vatten at dom och det var lite for kallt for dom och dom dog. Nu ar vi djurfria.

Sa vad har ni for fragar nu? skicka alla fragot pa mig sa jag har nagot att uppdatera med i morgon  :)

 

Nu ska jag forsatta lasa min bok "The black Ice" skriven av Michael Connelly.  Jag alskar att lasa hans bocker och han skriver jatte bra!


Kommentarer
Postat av: Marika

Kul med GRODOR!!! Hahahahaha det bästa volang Mona vet! Ta med dom döda hem sen Johanna! Nä, kanske jag ska ge Mona en levande i julklapp? Hm......

Trivs du nu då gumman? Hörde att du hade lite hemlängtan, men du måste ju kämpa på. Jag är så impad av dig & Rosanna som dragit iväg som ni har gjort! COOLT!

Nu ska jag lata mig lite. Kramar i massor från Tant Marika

2009-10-05 @ 08:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0