well well well, 19 maj

Ja da far jag vall ta att uppdatera da Mona....

Inte for att jag vet sa mycket vad jag ska skriva gor inget vattigt alls just nu forsoker kunna sova pa natterna, forsoker fa dagarna att ga ihop  for lite tid och for mycket att/villja gora... annas fodelsedag, playdates, jobba, traffa Andrew, hinna med att spendera tid med min vardfamilj, jag dansar hip hop, jag gor scrapbooking album, och tills sist forsoker jag skota mig sjalv ok... josses vilket liv, ibland onskar jag att tiden kunde stanna som det gor i filmer ibland sa man kan springa jatte snabbt och gora alla saker pa samma gang...

sa nu vet nu hur jag har det, nu ska jag duscha for larissa och jag ska bjuda Anna pa middag pa chilis. Gott!

Juste kan ju beratta for er dar hemma att Camille (moa i forsvik) har fatt sin babis nu :)

Kommentarer
Postat av: Mona P G

ok, Andrew ja, är det han med glassbilen, hihi, Ok vad fick hon då, en bebis...vi vill veta kön så klart. Puss på dig och ta det lugnt, fast vi är glada att du fått lite mer att göra...love

2009-05-20 @ 15:53:46
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0