29 maj - allt klart

Hejsan alla, lovade mina nara och kara dar hemma att uppdatera lite oftare sa har ar jag igen. Jag ska forsoka knapa ihop nagot till er!

Jag jobbade idag, borjade tidigare an vad schemat sager, kvart over att istallet for nio. Nadra skulle ut pa mote... sa jag borjade med att fixa klart all tvatt och fixa iordning lite i koket, just nu ser hela huset ut som ett bombnedslag! :( inte sa kul men tanke pa att mina vard foraldrar knappt hinner stada sa det blir antingen att jag plockar eller att det ligger saker over allt.. Dvs jag plockar for det mesta upp allt jag kan, men vill ju hinna spendera lite tid med twinsen ok.

Det har regnat hela dagen sa vi har inget speciellt gjort.. jag har stadat och pojkarna har sovit ovanligt mycket eller ja 3,5 timma fran halv 12 till 3.. dom brukar vanligtvis bara sova 1,5 timma eventuellt 2..

nar jag jobbar klart kom Larissa over och vi bakade pizza, gjorde pizza med kykling, curry, jordnotter och banan.. fast arligttalat glommde vi bananen.. suck haha sa kykling, curry och jornots pizza    yeay det var super gott! vi gjorde en vanlig med salami ok fast vi tror salamin var gammal sa vi typ slangde den pizzan... haha

Nar vi atit klart akte Larissa och jag till godisaffaren men jag tyckte inte att dom hade nagot spec. kopte gummimaskar och lakris :D mums for kvallen! Vi drog en svang till kopcentret ocksa for jag behovde kopa det sista presenten till lillebror men doc fanns inte det jag ville ha.. sa paket kommer skickas pa mandag! hoppas ni blir nojda!  Fast det vet jag redan att ni kommer bli :) haha nu ar ni lite nyfikna va?
Jag har just fixat klart det sista med morsdagpaketet aven det kommer komma lite senare.. Jag vet att jag ar sent ute men tankte skicka det ihop och sa ville lillebror ha en spec sak och sa skulle jag kolla om vi hade det har men jag hittade det inte som sagt. Nu ar det som det ar och sa kommer det vara ok! haha smarta jag har kommit till stan :P

Just nu rullar "walk the line" pa tv, sa det blir snart att dra sig till sangen med allt godis och kolla in och lyssna pa mitt hjarta Johnny Cash :) wiiie      allt ar nastan som hemma nu kanns det som   fast jag pratar ju engelska nu och jag saknar familjen... :(

Mailade farmor och fragade om hon ville komma over, fick jatte langa brevet allan tillbaka sa ska svara pa det nu innan jag gar ok lagger mig, men det ser ut som om jag ber valdigt snallt sa kommer hon over och halsar pa :) hoppas jag iallafall, ska gora ett forsok  nu!! :D



Oj dar ser man ...  har har ni nu annu ett langt inlagg av lata Johanna pa andra sidan vattnet!

God natt och ha det bra!
Good night and take care!
 Massa kramar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0