15 may

Nu blir jag sa himla trott pa allt.. GRRRR   jalka minneskortlasare ska jag kasa i soppasen!  funkar ju aldrig nar jag vill att den ska funka och aldirg annars heller..... skrapsak!!   NU blir det inga bilder nu heller... vad kul ni maste ha dar hemma som ALDRIG far se nagra bilder.... :(   Nu gar jag har ifran jag och datorn ar inte kompisar!

Haha Emelie jag dricker aldrig the.. inte min grej du vet!!   Men nu ar jag lugn igen, twinsen sover och jag segar varre an forr.... haha dock har jag varit ute och rort pa mig snabb promemix med twins i vagnen.. 35 minuter jatte skont att komma hem efter det och laga mat och sen lagga dom i sangen!

Nu sitter jag har, har just pratat lite med Andrew the ice creamtruck chaffisen. Han kommer komma hit i morgon och bjuda mig pa glass tiihiih, halv tre :D yeay mee glass ar gott som sjutton! och Han ar sot som sjutton han med, tiihhi nastan som om man ar kar igen.  Galen som jag ar visade jag upp min inpulvisa sida och bjud in honom te fest... suck haha hur ska detta sluta... Anyway pa lordag blir det krogen och forfest hemma hos anna :) yeay oss haha we ar coola :P 

Ikvall hoppas jag att lilla Larissa kommer och hamtar mig for vi ska aka och mala i annas tv rum :) ska bli kul och jag kan inte vanta pa malarkriget som jag planerer :) haha jag ar ond haha far se hur det blir, om annas hostmamma ar dar blir nog inget farg krig men annars da ar det bara att kora!

Nu ska jag nog hitta nagot vattigare att gora an att sitta har och ruttna... visserligen ar det kul har och sa men det ar valdigt skont ute hela 24 grader :D  usa ar bra fint ibland

Kommentarer
Postat av: emelie

haha herregud vännen, drick te och tagga ner :D

2009-05-15 @ 18:52:20
Postat av: emelie

krogen? huh? hur funkar det? :P

jag drömde att du kom hem i natt igen.. och du hade glömt bort hur man pratar svenska :P

2009-05-16 @ 11:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0