13 may

Emelie we were out and dancing anna daiting his friend... sa jag traffade honom genom det... Men han ar lite konstig, far se hur det blir med allt...

Anyway idag ar jag och anna bjudna pa gratis pizza fran glassbils foraren HAHA visst later det kul att glassbilsforaren jobbar pa pizzan ?    tycker jag iallafall sa idag ska vi aka och halsa pa honom, sa vi far pizza... gott  

Idag har jag aven min hip hop class, but I don 't know if I can dance because my foot is reallt hurting :(    Jag gjorde illa foten nar vi var och halsa pa hos Kyle och dom... Jag slog i den i nagot under sangen (fraga mig inte varfor!) sa 2 dagar senare petade jag ut en STOR sticka :( gjorde ont sa jag borjade grata... men nu ar den ute iallafall och det varar och bloder :(   

nu ar larissa har och nu planerar annas fodelsedag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0