9 mars, Halvlek +1

Ja som ni kanske ser pa rubriken var det ett halv ar (igar) sen jag landade i New York  for forsta gangen i mitt liv och skulle prova pa att jobba/leva som au pair.. och idag ar det ju + en dag pa det hehe...

Igar nar jag vaknade sa vaknade jag till stralade sol och jatte varme, jag gick ut i tshirt WOW vilket vader man kan ha i usa :) jag akte till biblioteket och spenderade ca 2 timmar dar, nar jag var klar akte jag hem och stadade bilen at min vardpappa, sen blev det till att gora svenskakottbullar igen :) dom ar valdigt uppskattade har har jag markt, senare pa kvallen kom Larissa och Anna over och smakade lite mat dom med sen kollade vi pa tv.. Dom akte hem och jag satte mig och kollade pa en film.

Allt har gatt sa himla fort.. ett halv ar, min tid ar ute om ett halv ar, kanns skumt.. extendera eller inte, resa eller inte, det ar manga fragor som just nu snurrar i min lilla skalle.. Man vad jag an gor sa tror jag att jag gor det ratta, jag gor det sa som jag vill ha det nar jag tanker tillbaka pa vad jag gjort i mitt liv. Allt har en mening, det ar vad jag tror aven om det ar inpuls saker jag hittar pa.

Jag ar hemskt ledsen over att bilderna inte vill komma in i datorn, eller nej jag ar nog inte ledsen, jag ar himla arg faktikst.. jag har provat allt och inget funkar.. suck.. Jag vill visa er hur det ar, hur det ser ut.. ni har ju inte sett mitt rum nar jag gjort om.. Ni alla lasare har knappt sett nagot.. Trakigt tycker jag och antar att aven ni tycker det..!

Vi, jag och mina vardforaldrar forsoker fa pojkarna att bara sova middagsluren men det funkar nog inte sa bra, jag ha dom for att vila runt kvart over nio for dom var verkligen trotta, stackarna, dom sover an.. snart tva timmar... Tror vi maste ga ut och leka lite nar dom har vaknat upp igen, visserligen ar det snostorm ute just nu, men jag tror att det skulle lugna sig runt 12 tiden.. och da ar det mat och efter det ett bad for smattingarna :) trots snostormen ar dom andra tva barnen i skolan, och det ar ganska skont, det ar jatte svart att underhalla alla fyra med nagot dom gillar efter som dom smo kan inte gora allt som dom andra kan... trakigt.. men det ska nog ga bra iallafall vad jag tror.

Nu ska jag nog gora nagot annat an att sitta vid datorn, damsuga, stada storarummet, toan, gora mat? inte vet jag... far se vad det blir.

Bye Hannah

Kommentarer
Postat av: Nicole

visst är det henne jag menar :)

tog massor med bilder - skickar några lite senare eller så är det bara att sno dom jag lägger ut på bloggen om du vill :)



kram

2009-03-09 @ 16:33:27
URL: http://aeroweth.blogg se
Postat av: Denice

hej johanna. vetu, jag känner precis som du, allt man gör i livet har en mening. och det beslut man tar ska kännas rätt inuti en. så vad du än tar för beslut så känn efter och tänk. men somsagt allt man gör, och alla beslut man tar, allt har nog en mening!!! jag saknar dig också johanna!!! MASSOR!!! längtar tills du kommer hem igen, då har förhoppningsvis jag också körkort så då kan vi ut o bila genom stoooora sverige. hihi. puss på dig!

2009-03-09 @ 19:32:50
URL: http://aquarious.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej!

Bra , så långa bloggar vill jag ha. Det är så skönt att höra att du är så nöjd med det du gör. Hur kan du börja en måndagmorgon med biblioteket? Jag har nog inte fattat vilka arbetstider du har. Låter som du får planera själv och det är väl bra. Du klarar väl av fyra barn , är ju ganska van vid ändå fler.Haha.

Hej då och kram från farmor

2009-03-09 @ 23:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0