21 mars

Idag hittade jag min planbok igen yeay! eller inte jag utan min host mamma tusen tackar till henne!!

Har varit och inhandlat saker idag som ska anvandas till fodelsedagpaket och sa vidare.. sen bar det av snabbt hemmat och duscha och sen satta sig i bilen igen for att aka och hamta upp en tjej i min LCC grupp som jag inte hade en anning om vem det var, men snall var hon iallaflal.. vi har planerat playdate :) dok minns jag inte hennes namn haha
 Jag hamtade henne pa bibbloteket och off we went to the hockey game, visste ni att nar hemmalaget gor forsta malet far man kasta gosedjur pa planen haha och det ar tillatet att boxas i rinken.. (tror vi iallafall) for i mitten av forsta perioden blie det slagsmal och domarna stog bara och kollade pa.. sa vi antog att det skulle vara sa sa vi borjade att hejja pa istallet for att vara hapna haha..

Nu ska jag sova klockan ar halv 11 har, i morgon kl nio ska vi aka 1,5 timma bort och kolla pa hur dom gor sirap yeya kommer vara kul tror jag, men lang vag bara for att kolla, hoppas jag far smaka ok :)

God natt och sov gott sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0