19 mars

nu idag har jag jsut gjort klart en sak som ska skickas hem till sverige, jag kan inte skriva vad det ar eller vart det ska for da blir det ingen overraskning :P men jag hoppas att svenskarna blir glada :) hehe  och givetvis kommer bilder nar saken/sakerna ar framme i sverige men det ar ju bara om denna datorn tillater att laga upp bilder snart :( grrrr dumma dator!

nu vaknade pojkarna sa nu ska jag jobba lite, fick borja kl nio idag eftersom jag ska jobba till sex ist for fem hihi :) nice och nar jag borjade sa var det dax for deras nap sa ja vi kan val saga att jag borjar nu kvart i 11 istallet ;) haha

foresten jag har hunnit gora annu en scrapbooking sida :) nu ar jag pa gang !!

Bye so long

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej, det var ett tag sedan jag var inne här.

Skulle vilja höra lite om din kurs som du var på förra helgen, lite har du skrivit men vill höra mer.

Får se om vi kan pricka SKYPE i kväll kanske.

Kram mormor

2009-03-20 @ 13:21:30
Postat av: Mormor

Förstår att du är glad att du hittade din plånbok. vilken tur. Är allt ok och fanns allt kvar i den?

Kram tills vi hörs

2009-03-21 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0