31 july

Nu kanske det kommer som en lite chock... men det gjorde det for mig med..  well sa har ligger det till, i morse sa min vardpappa till mig att det inte kommer fungera med pengar som culturalcare vill ha, sa jag kan itne stanna kvar ett ar extra i denna familjen... sa det blir till att flytta for hem kommer jag inte!!! haha visste langtar ajg hem men se har det uppnar sig nya vagar for mig hela tiden och nu ar jag pa vag till nya aventyr, nytt stalle och nya vanner (forhoppningsvis) hahha     

men lika glad ar jag for det..  hoppas pa ett ar i nasta familj ......... och kanske pa andra sidan av usa.. :D coolt uppdaterar nar jag vet mer... dvs pa mandag eller kanske i helgen beror pa om jag spenderar helgen at Josh house, for internet har hemma ar flippat... haha nasta vecka ar jag of work, tog ut lite semester sa blir six flags med josh och larissa och sen spendera hela min tid at his house... asom. huttube! varmt, varmt.. men skojjs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

oj! måste bara fråga, är det vanligt att familjer backar ur när det kärvar med pengar? för personligen så tycker jag att det är ett dumt beteende, i och med att vanligtvis så räknar man ju ut vilka utgifter det blir när man åtar sig något/köper något osv. innan man bestämmer sig? det har ju hänt dig två gånger liksom. antingen så har du otur eller så är amerikaner helt enkelt dumma haha.

men vi får hoppas att det löser sig för dig :) är inte hemma nu men är säker på att alla i familjen engel/johansson hälsar lycka till! och håll för tusan bloggen uppdaterad nu när det är förändringar på gång ;)

2009-08-01 @ 09:23:45
Postat av: Siw

Ar det inte lite trist att byta familj emellenat

2009-08-01 @ 12:15:34
Postat av: frida

Oj det var som attans, hur känner du inför det då? Själv tycker jag att det är rätt spännande :) jag har fixat allt som har med förlängningen att göra så nu väntar jag bara på en familj. Hur går det för dig då?

2009-08-01 @ 18:42:55
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: ninasimone

Jag undersatand dig! Detta är så hård värld med Killing Loneliness överallt!

Postat av: leona

i och med att vanligtvis så räknar man ju ut vilka utgifter det blir när man åtar sig något/köper något osv. innan man bestämmer sig? det har ju hänt dig två gånger liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0