5 januari / bilder / GRATTIS EMELIE :)

Nelly och jag var pa museum haha "modern art museum"


Sen efter denna bilder dog min kamera... eller bilderna ar tagna tvartom vad dom sitter...



GRATTIS EMELIE TILL KORKORTET :D :D



Nu ar jag tillbaka fran gymmet mycket skona 40 minuter det dara :)    Nu borjar jag jobba om ca en timma.. kul, kanner inte for det hoppas att vi kan leka ute jag och barnen...

Forresten kom pa att idag landar Petra har i usa :D wiiie ska bli sa kul att traffa henne... eller jag kanner henne inte men hon ar i min LCC grupp sa de blir te att prata svenska :D hoppas allt har gatt bra Petra :D

Kommentarer
Postat av: Tomic

Just nu har jag en mobil-tävling i min blogg, så vill du vinna en ny mobil så kolla gärna in i min blogg för och se hur du ska göra för och vara med och tävla.

För övrigt önskar jag dig en trevlig dag.

http://tomictomi.se

2009-01-05 @ 16:20:52
URL: http://tomictomi.se
Postat av: Johanna

Hej!! Jag är väldigt intresserad att åka till USA som au pair, och ska nu snart också skicka in mina papper. Jag tänkte bara kolla om du har något tips om vad jag ska skriva i min ansökan, som kan vara bra. Och så tänkte jag också kolla hur du tycker att det är att åka som au pair. Du får gärna berätta om de negativa sidorna också:) Tack så jättemycket!! //Johanna

2009-01-05 @ 17:55:00
URL: http://johannabischoff.blogg.se/
Postat av: emelie

VAD I HELVETE. usa är konstigt. jag fick körkort idag hörru :D mah!

2009-01-05 @ 19:48:35
Postat av: Sophia

gud vilken fin konst ;) speciellt den bilden me den nakna mannnen ;)

2009-01-05 @ 22:17:18
Postat av: Leif (Morfar)

Vilken tur i oturen du har att kameran gick sönder. Annars vet man inte hur det hade slutat???????

Här har vi jättekallt -15 grader. Skönt med lite värmande bilder. Åtminstone den ena bilden. Ha ha !

2009-01-05 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0