4 januari / nyuppdaterad!

oj oj, vaknade jatte sent, som tur var ar jag ledig aven denna dag, sov anda till halv 12 hihi.
Eftersom jag inte far instalera skype pa dessa datorer maste jag kopa egen... uurs 1000 dollar kostar den billigaste jag sett som varkar vara bra nog att anvanda... eller jag menar det var den billigaste dom hade i affaren.. =/

Iallafall sen jag gick upp har jag atit frukost som bestod av en tallrik flingor med vatten haha for det fanns ingen mjolk kvar :P (det var inte sa dumt med vatten faktiskt..)  en skal med melonbitar och ett glas vatten..

Nu sitter jag och en an gang vantar pa att Nelly ska ringa idag ar det scrapbooking dag hemma hos mig, dom som kommer ar jag och Nelly haha.. Vi har inget vattigt att gora.. och eftersom vi inte vill lagga massa pengar pa dex tag och sa tankte vi att vi tar en liten pysseldag hemma hos mig, i mitt rum.. Jag ska prova att gora glass/mugg underlagg vet inte vad det heter men ska prova ok om det blir bra lagger jag ut en bild.  :) nu ska jag leta lite lite saker vi ska anvanda sa tjao sa lange!!

Oj oj igen hah glommde ju bort min lillebror, han flyttade till norge hoppas du har det jatte bra dar, jag vet att han inte laser min blogg men jag tror ahn kommer klara sig jatte bra dar :) bye igen


Hej igen, nu har jag nyss tagit mina sovpiller :) sa det ar sangen som galler.... Tankte bara uppdatera er om vad som hander runt om kring har.
Nelly och jag har gjort glasunderlagg, eller iallafall Nelly jag har borjat... inte kommit sa langt for det var forsta gangen och hon hade redan sjalva tricket i handerna... men har borjat och far se hur det blir nar jag ar klar.. bild kommer som sagt nar det ar klart.. Vi fick typ ryck eller nagot och drog langre bort an bethesta kommer inte ihag av tagstationen hette men 3-4 stationer langre an bethesta, dar tog vi bussen till spelstallet igen hihi nu har jag tillrakligt mycket poang sa jag kan vinna en pudel :) sa vi kom just hem och ska ses i morgon igen vid 10 tiden for en promenad i det skona vadret :)

Nu som sagt blir det sova, och i morgons ak jag saga er en hemlighet :D haha lalalallaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0