28 januari, nu ar klockan fem!

Nu ar har jag rast,   fick   paket i dag av Emelie och fia, josses vad glad jag blev sa himla gulligt!  tusen tack,  jag alskar  bilderna  sa himla underbart rorande!                   saknar er sa  himla mycket nu,  vill ta igen all    tappad tid med er nar jag kommer hem! <3 Tusen tack  hela paketet ar super kul/bra/underbart/rorande och gott :)     oppnade det  nar   j o m kollade pa  och   jag   nastan tjot nar jag sag   chokladpuddingen WIIIIIIIIE, men den   far   vanta tills jag kommer till nasta  familj!!

  Bye

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha :D klart vi ska :) hoppas att halsbandet passar? det var nämligen barnmodell märkte jag sen ;) annars får du bara ta en annan kedja. haha ja vafan amerikanare kan ju knappast göra chokladpudding som svenskar tänkte vi ;) skönt att det kom fram innan vi skulle åka, vi började bli lite oroliga.

2009-01-29 @ 11:26:25
URL: http://afairytaleonsale.blogspot.com/
Postat av: Emelie

innan DU skulle åka menar jag. jösses, trött idag.. ;P

2009-01-29 @ 11:27:18
URL: http://afairytaleonsale.blogspot.com/
Postat av: Sophia

Åh vad kul att du fått paketet! Hoppas att de jag skicka kommer också! När du läser detta kommer jag att vara utomlands, Gran Canaria för att vara mer exakt. Skickar mail mer om de en annan dag! PUSS

2009-01-31 @ 04:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0