Lever fortfarande!!

Sorry for super kass och jatte dalig kontakt pa en vecka, har varit sjuk och legat i sangen nar jag inte jobbat... :(      Nu ar jag pa battringsvagen och orkar uppdatera och maila har ok.!  Det har inte varit mycket att gora mest tagit det lungt eftersom alla andra utom min vardmamma ar sjuka har med... eller Rob jobbar fortfarande (fast han ar sjuk) och maya har varit i skolan och kommit hem 3 dagar tidigare an vanligt for att hon kannt sig dalig, Tyler och jag har spytt ikapp... sma killarna ar gnalliga och ater knappt nagot.. Urrs vad konstigt/akligt det lat det dar, hoppas sverige ar friskare!?

i dag kom en kompis over och pratade lite sma killarna och hennes 4 aring lekte.. hon har ok en nasa som ar obrukbar.. sa vi snuvade ihop haha.. i morgon ska hon och jag ut och ata lunch tillsammans sen blir det film och sega hoppas pa det basta och det ar ju att nasorna blir battre...


Blaa, har nog den trakigaste bloggen hitils iar... suck mitt nyarslufte med att blogga varge dag... ja ni ser nog battre an jag hur det gick haha :(  ok ett nytt forsok? men nu sager jar sa har istallet Lovar att kolla mial varje dag och bloggar gor jag INTE om det inte hander nagot kul... Men ska forsoka gora det bra igen.. bloggen altsa uppdatering och sa.. men suck, nu blir ett sadant meningslost bablande har.. men iallafall nu vet ni att jag lever och ar snart frisk  :) hoppas att jag itne skramt livet ur er, och rakna med att vissa dagar kanske jag inte orkar uppdatera men da vantar ni bara en dag till och jag kan nastan lova att uppdatera da..

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var skönt att höra från dig och att du mår bättre.

Har verkligen undrat vad som hade hänt dig.

Idag skall vi på 7-årskalas. Eric har ju fyllt.

Krya på dig och ha det så bra på ALLA HJÄRTANS DAG.

Kram från oss.

2009-02-14 @ 09:00:47
Postat av: Kerstin

MMM Skönt att höra av dig igen, inte utan att det har varit lite läbbigt att du inte skrivit något på så länge! Idag är en stor dag! JumJum och jag ska få pris på pudelklubben västras årsmöte, vi e ju bäst i väst lydnad och bruks!!!Hihi

Ha det och Trevlig Alla hjärtans dag!

Kerstin hälsar det

2009-02-14 @ 09:08:44
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Marika

Ser att skryt Kerstin redan skrivit!! /hihi/

Hoppas du blir helt frisk nu du & resten av familjen oxå. Idag ska jag, Mona, PeO, Gunilla & Skryt Kerstin åka på årsmöte i Göteborg.

Kramar i massor till dig!!!!

Trevlig Alla Hjärtans Dag!!

2009-02-14 @ 09:16:21
Postat av: Mona P G

hm tur du vaknade till, ha nu en jättebra "Alla hjärtans dag" i dag, och tyck lite synd om mig när jag ska sitta i samma bil som dom ovan, hihi



2009-02-14 @ 09:48:36
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Kerstin hon som HAR nåt att SKRYTA över

Det var tur för dig att du inte var med i DEN bilen och allt pappa säger är faktiskt sant, tror jag. Det var en hemsk upplevelse som jag aldrig mer vill vara med om, hellre äter jag en burk mask! Men jag fick ju jättefina priser som jag ju gjort mig förtjänt av ;)

Ha det och var nu frisk och njut av livet over there

2009-02-15 @ 21:00:20
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Kerstin & JumJum

Det var tur för dig att du inte var med i DEN bilen och allt pappa säger är faktiskt sant, tror jag. Det var en hemsk upplevelse som jag aldrig mer vill vara med om, hellre äter jag en burk mask! Men jag fick ju jättefina priser som jag ju gjort mig förtjänt av ;)

Ha det och var nu frisk och njut av livet over there

2009-02-15 @ 21:02:51
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0