4 august

GRATTIS lillebror opps, forgot that you were older.. mohahah  on my way to six flags now wiiie super super happy.....

och som vissa av er redan vet sa jag har nu fatt min tattoo time on sondag haha josses vilket bra sprak Jag har :) men hoppas ni for star det ar tidigt pa morgonen just atit DD dunkin donats grilled chees...gott josh betalar! asom!

anyway tatuering pa sondag hoppas bild kommer haha josh ska gora en vidio kommer blir kuligt spannande och ar super nervos tank om det gor super ont ? o.O

well well nu vet ni att jag ar i livet och har det bra hors senare PUSSS

Kommentarer
Postat av: emelie

2009-08-04 @ 20:31:38
Postat av: Emelie

JAG VILL OCKSÅ TATUERA MIG OCH ÄTA MUNKAR TILL FRUKOST

(jag som failade ovanför)

2009-08-04 @ 20:33:06
Postat av: Mona P G

ska bli spännande att se tatueringen! Puss love...ha de bra. Nu är vi släppta ur karantän!

2009-08-05 @ 00:11:41
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Farmor

Jag har varit i Norrland och är just hemkommen. Om tatuering kan jag bara säga huvvaligen.

Hoppas du har det bra. Vill veta hur det går med jobbet. Kram farmor

2009-08-07 @ 00:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0