28 / 8

Nu sitter jag har hemma... vantar pa att rob, nadra och twinsen ska komma hem fran frukost ute.. jag hangde inte med ville packa istallet.. vet knappt vart jag ska borja.. jag packat lite klader som jag inte anvander just nu och sen lite av scrapbooking sakerna.. det ar jobbigt att packa... far se om jag far med mig allt... haha det kommer bli kul att se :)

well well, jag tar snart ut mina   sista 4 lediga dagar i borjan av september blir det. da ska jag packa mera och planera in for sweden, jepp ni horde ratt sparar pengar och har ganska mycket nu och runt dec eller jan kommer jag hem pa semester WIIIE :D

well well nu ska ni inte hoppa over staketet innan jag ar hemma... mycket kan handa och sa.. jag menar forra gangen jag planerade blir jag ju stoppad av polisen och fick betala boter istallet for flyg hem haha, ja du livet blir inte som man tankt sig alla ganger haha!

Well well frukost nu sen jobba... men nu vet ni att jag lever och har det bra!


Kommentarer
Postat av: zandra

va? varför blev du stoppad av polisen`?

2009-08-28 @ 18:46:46
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0