1 august

I dag ar det forsta dagen i manaden vilket kanns underbart solen lyser och det ar nastan 30 grader varmt..

Jag borjade jobba klockan tio idag, brollopsdag for mina vardforaldrar och dessutom sa ska dom sova over pa brollopet. sa Shannon och jag skoter huset for natten! Just kommit hem fran att tagit barnen ut pa lunch och sjalvklart passade jag pa att bjuda med Josh bara for att han ar sa sot.   Vi akte till Frendlys och det kanndes jatte konstigt att ga in dar med twinsen pa armen och maya och tyler som haller ens hand dessuton Josh da.. Tjejen som tog varan order sa "what a beautiful family you have, luckey you two"  HAHA holl pa att do, Josh bara skrattade och berattade att jag jobbade med familjen och det var inte vara barn. Well well... Det var bade gott och kuligt att slippa laga mat for en gang, visserligen betalade jag ur egen fika dv 55 dollar men det var det vart! Twinsen somnade i bilen pa vagen hem och vi fick bara in dom, sen spelade Josh, maya, tyler och jag blir baseball och akte skateboard!

Just nu sitter jag har hemma helt sjalv, eller ja kanske inte helt sjalv twinsen sover fortfarande. Josh akte till hans jobb och Maya och Tyler ar hos grannen som har fest.. inte supa fest da utan med barnfest med mat och dricka och massa folk, jag ska dra mig over dit nar twinsen vaknar och jag har gett dom lite att ata innan vi gar over.  Ja juste jag ater jordgubbar nu, hittade dom i kylen sa super gott nar det ar varmt ute!

Josh och jag planerer... Six flags pa tisdag och pa onsdag ska han ev. ta mig till nagot som heter water country, blir inte mycket att vara hemma ska sova hos honom, han har ju ett huttub varmt och skont! Sen ska vi aka till tatuerargubben och se vad han  kan hjalpa mig med, jag har gjort lite nu jag vill att det ska se ut nar det ar klart. men han maste gora det batte jag ar verkligen inte bra pa att gora blommor och sadant.. Joshs mamma ska gora en tatuering pa samma stalle altsa foten.. sa det kommer att ske pa samma tid hoppas vi haha vi ar lika radda bada tva!

Hoppas ni har det bra dar hemma alla sjuka HAHA nee opps inte haha utan jag hoppas verkligen att ni blir friska och kommer over och halsar pa nar jag vet vart jag kommer att hamna!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ptja jag skulle helst se att jag tog hand om liite äldre barn annars har jag väl inga speciella önskemål, durå?

2009-08-02 @ 01:28:47
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0