5 april / nyuppdaterad

haha Emelie du ar kul du!   Jag var det i affaren det hela blev i slutet ca 10 dollar mer an min lon :P sa det duger for mig haha

Min familj sager att det vore bra om jag stannade langre sa det blir nog 9 extra manader i usa for min del :)  

Idag ar det au pair mote kul kul, det ar i en kyrka och det kommer vara en kanin dar och dela ut godis... till barnen men da ar jag inget barn langre :( suck haha :P

nu ska jag duscha och gora mig klar till motet sen blir det ev. film och godis for min del :P

nu sitter jag har i min sang faktiskt med laptop och ska gora lite laxa, tankte bara uppdatera er om vad jag gjort idag.

Jag akte som sagt pa au pair mote dar jag traffade anna och larissa och muiska (stavning?) vi fick brownis och annat gott att tugga pa. en av au pairerna hade fatt i uppgift att kla ut dsig till paskhare, haha det var kul. efter ett tag sa hade det kommit ganska mycket folk och aven mina hostforaldrar med tvillingarna.. kai var jatte radd for kaninen medens cameron  skrattade sa att nastan tuppade av han hade sa roligt med den dar kaninen sa det var inte sant. haha kul iallafall jag anvande kameran flitigt och fotade lite bilder pa barnen och folket dar.

Jag korde hem anna efter ca en timma och jag anna och larisa jobbade lite hemma hos anna med alla tre barnen, jag och hennes aldsa hostbarn larde oss rakna, jag skrev och nu kan han rakna till tio :D vi bestallde pizzA och at det med barnen sen kom deras mamma hem och vi tjejer begav oss till marsall for att kolla pa skor, haha jag kom ut med 2 bhar och en vaska.. alskar vaskan och bh;arna var faktiskt nodvandiga haha efter som mina tva har ajg just nu har gatt sonder i tvatten :( sa nu har jag tva nya :)   sen gick vi over till Big lost dar jag inforskaffade 2 nya tandborstar sa jag kan ha en uppe och en nere lat som jag ar :P schampoo och balsam dom kostade 80 cent styck och var ganska stora :) sen kopte jag smink borttagningslappar typ som vatservetter sa nu ar jag redo infor  resan pa fredag :) wiiiie pa oss tjejer har i usa :D

I morgon ska jag sola solarium!!!


nu blir det gora lite laxa bye bye your hannah

 

 

Now I have been working with my homework for an hour and I did a hole page :) just nine hours left mohaha, boring but it need to be done !

now I hope Larissa and Anna read this when I did it in english for the girls!!!

 

good night bye hannah


Kommentarer
Postat av: Marika

Ohh, nice Johanna! Are you going to write your Blogg in english now? Mona will have problems to read it then! But not me!!

Huggs and kisses from me to you!!!

2009-04-06 @ 11:14:06
Postat av: Anna

Good Job girl ;-)

Kisses...

2009-04-06 @ 19:51:24
Postat av: Mormor

I´m surprised, you did it in English. That´s good.

Are you nervous for your trip, it is only 4 days until you are at Niagarafals.Take a lots of photographies.

Kisses from grandmother





2009-04-06 @ 23:01:08
Postat av: Mona P G

haha Marika din skit, VEM var det som fick guldstjärna av engelska fröken, hahahahahahah men av PRINCIP skriver jag på svenska, hhihiihihi ses på torsdag Maritza Horn

2009-04-07 @ 17:19:09
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Mamma Melissa

Vadå inget barn längre;.) När påskharen bjuder på godis så får vi alla vara barn:.))

2009-04-08 @ 02:00:48
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0