20 april foto dag ;) ny uppdaterad

Nu har jag just kommit in for lunch, ar ute i studion idag. Nicols kusin kom och hade med sig brudklanning och fotografering blev det.. Kul var det och efter lunch ska vi kolla pa alla bilder.. Det var fyra utomstaende folk + Nadra, Rob, nicole och Jag sa vi var atta stycken som fotade henne, det var jatte kul! Nu ska jag ata lunch ! hade bra ikvall kommer det nagra av mina favoriter fran idag.  kram hannah

Nu ar jag inne for dagen. Hade valkdigt kul och nu ska bilder laggas over pa denna datorn :) sa far ni se lite av mina masterverk :D





Som vanligt funkar det inte att lagga in bilderna pa bloggen, suck. ska nog hitta en annan blogg dar saker och ting funkar!



Nu sa ligger det bilder pa facebook iallafall om du tar er dit och tittar tycker jag att ni far lamna en kommentar :D

I morgon bitti ska jag och vardfamiljen aka till Boston och besoka barnens museum (childrens museeum) och efter det aker vi till Robs syster Hannah som bor dar och vi sover givietvis dar :D sen pa kvallen bar det av till Ikea :D yeay  dagen efter ska vi besoka stort akvarium :)   nu vet ni vart jag ar om jag inte uppdaterar i morgon :)

Iallafall bilder finns pa facebook.com


god natt Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0