19 april

nu sitter jag har fore frukost, sovit hos anna idag med  larissa och sini sjalvklart anna ok :)  igar var vi ute och dansade pa en under  20 bar :)  det var kul, vi dansa hela natten eller till ett iallafall. nar jag kom hem kunde jag inte sova sa jag stadade annas kok  :) snall som jag ar, sa kvart over fyra gick jag till sangs. och nu kl tio at jag uppe igen for att ata frukost, anna gjorde chokladpannkakor :) sen blir det till att dra till stranden med toserna  :)

Nu ar frukosten serverad, hors senare :) puss

Kommentarer
Postat av: Mona P G

haha nu börjar det likna ngt, partybrudarna!! Var på Konsum och handlade och alla hälsar så gott till dig! Puss och kram

2009-04-19 @ 20:56:52
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0