1 april

Josses vad tiden gar snabbt, om 9 dagar vid denna tiden sitter jag och mina tosen i bilen mot Neagrafallen :D yeay hejja oss 10 timmar i bilen kommer det bli enkelresa. Jobbigt kan man tanka sig men jag ska ta med min bok och lasa ut den, My sisters heter den gullig bok fast sorlig.   Nu kom jag pa att jag maste skicka in mina papper till Culturalcare for en signatur sa att jag kommer tillbaka in till landet efter varan Canada resa.

Jag har en fraga som flyger runt och runt i huvudet pa mig hela tiden,  Ska jag extendera eller inte? 6 manader eller 9 manader?         Det ar en stor fraga, kommer allt vara som man tankt nar man kommer hem igen, kommer livet ga ut for eftersom det inte finns nagra jobb? Ja huvudet star nog aldrig still pa mig.    Det ar inte latt att vara 20 ar och ska bestamma stora steg sa har i borjan av livet..

Det ar mycket som ska hinnas med och livet kanns valdigt kort ibland..


Nu ska jag springa och fixa lite papper och sadana saker, maste nog te posten och posta det idag..!!

Kommentarer
Postat av: emelie

bäst, tycker jag, är nog om du jobbar lite till, sparar ihop och pluggar när du kommer hem. tyvärr är plugg nästan det enda alternativet om man vill skaffa sig en trygg tillvaro :/

förresten, finns det inga bra konserter att gå på nu när du fakiskt är i usa? ;D hade jag vart dig hade jag sprungit på en hel del ^^

2009-04-02 @ 10:27:33
Postat av: Anonym

Hörru!! Du vet vad jag tycker.. självklart ska du stanna längre.. vem vet när du får chansen att åka dit nästa gång? sverige och england hinner du med hur mycket som helst sen... :o) kram pappa

2009-04-03 @ 12:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0