25/9 Grattis Romy

HAha Christer och Michael, det har jag ok funderat pa, sa jag raknar dom imorgon bitti for nu sak jag till affaren och handla sen ska jag pa taikwondo med den minsta ungen...

Har varit och handlat klader idag ett linne for 2 dollar och ett par 3/4 byxer for 5 dollar  vet inte vad det heter.. kostade 7 dollar niciget, kopte aven en babis pudeldrakt, kommer bild pa den senare hur gullig som hellst (inte for att jag vet vad jag ska ha den tillmen andra det ar en pudel, haha)

HEj igen nu ar jag hemma efter lite extra jobb, och jag fick en manikyr som tack for hjalpen sa nar jag vill far jag ga ner till affaren och fixa mina naglar :D

Idag fyller min klompisa Romy ar, och hennes familj bjuder oss tjejer pa nagon match om det var fotboll eller baseboll kommer inte ihag, men kul kommer det bli :) 

Idag har jag jobbat  extra och tagit john till taikwondo traningen sen gick vi runt och han var sa duktig sa jag kope honom en film, Dora pa upptaktsfard :P

sen jag kopt en grapudelsomjag tanker ge till en snall person, hoppas du kanner dig traffad :) nu ska jag gora mig iordning till matchen! bye

Kommentarer
Postat av: Marika

Taikwondo då blir Bonni glad!! Han har svrt bälte i det!!

Kramen

2008-09-25 @ 19:29:26
Postat av: Sophia

haha, kul att christer komentera din blogg :D vilket just pånminde mig om att jag skulle ju skicka din blogg adress till jenny, hon ville ju ha den :P puss!!! <3

2008-09-25 @ 21:22:18
Postat av: Mona P G

haha hoppas du är friskare efter matchen är dina syskon hihi.....undrar vem som är den snälla person som skulle uppskatta en grå pudel haha...kan inte komma på en enda!



vår Micael guidade in Christer på Johannas blogg, han får väl visa Jenny oxå!



Vink vink, här väntar jobb, i dag är det skolmästerskap med Forsviks barnen, och i kväll ska vi ut, mer info sedan!



I morgon den stora valpträffen, ca 15 valpar kommer, ska bli kul. Många från de senaste kullarna!

Ha en bra fredag prinsessan....

2008-09-26 @ 07:46:34
URL: http://wwww.dreamsinred.se
Postat av: Marika igen

Grå pudel???? Hm..................

Låter som att du har det så bra Over there. Naglarna fixade & allt!!!

Ha en toppen skön helg gumman & må gott!!!

STORA KRAMAR TANT MARIKA

2008-09-26 @ 09:42:13
Postat av: emelie

haha jag kunde verkligen inte alls fatta vem christer var först xD

du verkar ha det så sjukt bra där borta. verkligen träffat rätt. jag ska ställa dig en ärlig fråga nu; hur går det egentligen med språket?

här hemma så är det bara körning, plugg av teori och tv-degande som gäller för mig. fast idag åker jag ju till varberg, och imorgon ska jag och jocke till köpenhamn :D vi ska se bryan adams you know :) första riktiga "resan" utan familjen, som du nyss också gjorde ;) möh jag skulle kunna sitta hör och skriva massor till dig men nu ska jag äta frukost. och sen då? jovisst, körning. mina stackars BEN!

2008-09-26 @ 09:49:07
Postat av: Mia

Hej på du Johanna, ser ut som du har fullt upp over there..... Kul att läsa om dina stolleprov. Tack för titten och att du skrev lite i min gästbok. Såklart kan jag pierca naveln säg bara till när, jag kanske ska komma över och göra det???? Ha Ha, nej vi tar det när du vill/kan. Hm,du får inte köpa massa pudelsaker till Mona nu så hon får mer och finare än vad jag har. asg Finns mycket roligt att se där, lr hur? Ska till DIR på valpträff imorgon, ska bli jättekul. Och denna gången ska jag försöka komma ihåg att ta med ngt att äta. Glömde ju bort det sist jag var med, men tur var så fick jag smaka av en del snälla människaor. Ha det gott, kram/Mia.

2008-09-26 @ 15:51:30
URL: http://pudel-mia.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0