5/9 ännu en hejdå träff idag!

Jepp nu har jag nyss gått upp, en aning trött efter gårdagen!
och på tal om det jag kanske sak berätta hur det var först innan jag kommer in på dagens händelse.

Torsdagen den 4 september, tjejkväll hemma hos mig pga min avresa till usa (inom några dagar :D ) men dagen började ganska lugnt då jag gick runt och plockade iordning en himla massa saker som legat över hela huset.. när det var klart dammsög jag hela nedre våningen och tvättade golvet. När allt sådant var klart så kom Emelie som skulle hjälpa mig lite fast det blev inte så mycket gjort ist sittar vi och går igenom mina kläder HAHA. Vi plockade iordning lite saker på mitt rum, som dessverre ser ännu stökigare ut idag :/ Sophia kommer hem till mig nu, så jag ber dom lite snällt om någon form av bordsplaceringskyltar och det fixade dom lätt :) Tack!
Medans dom håller på med det var jag och hämtade ps2 hos en tjej lite längre bort på gatan. Allt är nu klart och klockan är snart sex, då slänger jag in mig i durchen och det var skönt så tiden rann iväg väldigt snabbt, när jag är klar, ombytt och sminkad hade alla gäster kommit och tjejkvällen var igång :D

Först åt vi mat poptatigratäng och lite olika kött som tillexempel rostbiff och kalkon bröst. Vi pratade en lång stund om allas kärleksliv, hur vi nu kom in på det, haha Ella ditt fel? :P Efter en lång stund i köket fick Tove och Emelie ta täten på sing star så sjöng vi hela natten ut eller ja natten slutade runt 11 för vissa av dessa tjejer går fortfarande i skolan och några jobbade dagen efter. :)

En en gång tack för att ni kom och för att ni gjorde kvällen såå bra! Tack för alla fina saker jag fått av er, och jag hoppas att det står roliga saker i boken så att man inte gråter på planet.. Jo jag ska läsa boken för första gången på planet bort till usa! Faktiskt har jag inte änns tjuvläst, inte änns lite.. fast det kanske beror på att den inte är klar än ;)

Gästerna som var bjudna: Emelie, Sophia, Denice, Tove, Lovisa, Lina och Ella Tack tjejer för en toppen kväll, det måste vi göra om någon gång!



Över till kvällens aktiviteter!
Idag eller rättare sagt ganska så snart måste jag börja om och städa lite blev lite popkorn på golvet igår och lite mat som emelie spilde HAHA men iallafall, jag ska städa och göra iordning allt igen för att ikväll kommer en skara folk som vill säga hejdå och önska mig lycka till ( hoppas jag iaf ). Så det blir massa folk igen hela släkten och några vänner utöver det, ( vuxna vänner med barn ).

Jag hoppas att det blir en toppen kväll igen och att jag får sova ut på lördag ;P
Nu måste jag springa och fixa lite... hörs senare

Kommentarer
Postat av: Kerstin å mikkiz å zimon

Tack för en jättetrevlig kväll med mumsig mat och goood efteråt!

Ha det nu underbart "over there" och ta väl vara på dig.

kram från oss alla (även zimon!)

2008-09-05 @ 22:55:17
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Marika

Tack för en skitkul kväll & dunder god mat!!! Vill du buta "papparskorg" med mig? Hihihihihihi.....

Ha det toppen därborta nu & kom ihåg att om du längtar efter mig är det bara att skicka en biljett! Jag kommer direkt!!!

Kramen

2008-09-06 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0