4/9 oj, oj, oj..

Jösses vad tiden går snabbt, har inte hunnit med att skriva här på ett tag, massa saker som ska/måste göras innan avresa.

Igår hängde Sophia med in till Skövde för att handla lite mat som jag ska bjuda på när det är avskedsmiddag här hemma. Det slutade med att jag hade handlat upp en himla massa pengar, med det var det värt! hittade en himla massa roliga frukter som jag var tvungen att köpa :D haha
På menyn finns kött av olka slag, potatisgratäng och frukt i massor och en rödlökssallad. dock har jag inte hunnit funderat på en efterrätt än :/ får hitta något bra under dagen.

Carola var nyss här och önskade mig lycka till på resan och bad mig skicka länken på bloggen till henne så hon kunde hänga med hon ok ;)

Nu blir det nog frukost för min del, Fredic gick just upp (lillebror) men om kan hinner skriver jag mer sen jag måste lägga alla mina saker i papperspåsar idag så att allt är nerpackat innan jag åker. Vore inte snällt att låta någon annan göra det, så om jag hinner kommer jag skriva mer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0