26/9 trott!

Har varit nere i gymmet i 2 timmar nu, mycket roligt fast ar trott nu.

Igar var jag och tjejerna till washington och skulle kolla pa baseball, men det blev installt for att det blaste for mycket.. men vi fick traffa spelarna anda och det var jatte kul, visserligen dog min kamera... suck hatar den verkligen maste dra mig till mac affaren och kopa en ny snart som funkar. men vi hade roligt hela natten anda, kom hem runt hakv 12...

idag sak jag eventuellt dra till salongen for att fixa mina naglar, men det osregnar :D sa det blir kanske en annan dag om inte snalla debra ska handla idag. haha

njea marika jag vet ingen som har graa pudlar... :S

och emelie, jag fattade inte heller att det var han forst, jaba uuhm vad da michael och crister HAHAHAA och spraket flyter nu :D det ar sjukt visste inte att det var sa latt att lara sig engelska... jag fattar itne att jag sedan typ 5 forsoka med engelskan och inte fattat mycket alls, och nu efter 2 veckor ar det flytande fin fint :D

Jo det ar som ni tror jag har verkligen hamnat ratt har!

tillbaka igen efter ett skont varmt bad.

Jo marika kanske gillar gra pudlar har aldrig tankt sa langt :P och det kommer bilder jag lovar ska fixa naglarna en annan dag for det ar trak vader har idag. tur att jag kopte tva nya dvd filmer igar!!

och jag ber alla dar hemma i sverige skicka musik till mig, for ja har ingen musik men ja har en cd spelar i mitt badrum och jag vill prova den!!! fast den tar bara cd skivor och inte dvd :( typ skulle vara nice o ligga o sega i badet till asta kask :P haha det har jag aldrig provat forut!! Mona skivorna ar nagonstanns pa vinden hos mormor!! lycka till..!

ni far ok skicka bilder hemmifran kommer knappt ihag hur det ser ut hemma!!

och det ar fuska att ni har valptraff nar jag inte ar hemma, det far ni inte ha nasta ar!!

Mona forresten, hur gar det med hemsidan, har delat ut ett visitkort till nu... och forresten den andra hemsidan ar fruktasvart OUPPDATERAD!!! lite nyare bilder tack!


hejhejhej, mitt i natten hemma nu antar jag, jobbar sent idag till halv tio eller nagot.. har just lagt barnen och dom somnade pa en gang eller ja fick lasa en bok om dora och hennes upptaktsfard.. och nu ska jag tvatta lite, och plocka bort alla saker vi drog fram nar deras mamma akte ivag HAHA josses hoppas jag hinner for det ser inte bra ut allt ligger overallt  haha!


JAG VILL HA SVENSKA POPKORN DE POPKORN DE HAR HAR SMAKAR PAPPER!!! HJALP!!!

Kommentarer
Postat av: Marika

Hm....jag gillar gråa pudlar Johanna!!!! Hihihihi

Fixa kamera nu så vi får se lite kort på naglar & annat.

Skönt att språket funkar, man kan när man måste. Tur att inte Mona är där. Hon skulle nog sagt A väsk please hela tiden. Funkar inte!!!



Tur att du hamnat rätt!!

KKKKKKKKRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMM

2008-09-26 @ 16:29:46
Postat av: Marika igen

Bada till Asta Kask? Tja varför inte!!!Kan du inte maila mig din adress Johanna om jag vill skicka något?

Kramen

2008-09-26 @ 18:10:39
Postat av: Pappa

Här är så soligt och varmt så det går inte att ta några bilder. Alla har fått extra semester och vi ligger på stranden hela dagarna... typ... asgarv!

Ähh ha det bra ändå! ;o)

2008-09-26 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0