17/9 GRATTIS

ETT STORT GRATTIS TILL MIN LILLASYSTER SOM FYLLER AR IDAG GRATTIS ELSA!!

Nu ska jag beratta for er vad jag gjorde igar natt.. ganska spannande va?
Jag hade inget att gora den sista timmen som jag skulle jobba dvs mellan sju och atta sa jag fick ga till "the art room" och plocka iordning lite for det sag ut som jag vet inte vad.. men iallafall idag sa Debra till mig att "det var varst vilken ordning du har pa saker och ting" jag svarade nagot i stil med att jag tycker det ar kul nar det ar stadat runt mig. Hon sager da "jag maste saga dig att om du kommer ha den ordningen pa det rummet sa ar det dit rum, sa fran och med nu  ar det du som bestammer dar inne" jag hade inte att saga sa ja sa bara  Tack :D

Det ar kul for jag bestammer dar inne och idag ska vi gora fodelesdagskort till deras farmor som fyller ar i morgon.
 
nu akte hostmum till skolan for att hamta John.
Nu ska jag ga upp och forbereda lite infor kort gorandet som borjar kl fyra.


Kommentarer
Postat av: Marika

Kul att prata med dig gumman på MSN!!!

Tycker det låter som att du har det bra.

Trivs du?

Många långa kramar Marika/PS Bonni hälsar oxå!!

2008-09-17 @ 19:07:15
Postat av: Mona P G

haha kul för dig, synd att du inte har med alla Denice scrapbookingsaker då!!



Kom på att det var ngt jag glömt fråga dig men minns inte vad det var.....får tänka till. Nu har jag pluggat en del, hua inte lätt!

2008-09-17 @ 19:32:58
URL: http://wwww.dreamsinred.se
Postat av: Rosanna Pontén

Hej Johanna!

Kul att det går bra! Är lite avundsjuk på dig, måste jag säga, haha ;) Hoppas du har det super kul!

Rosanna XXxxxXXxxxXX

2008-09-17 @ 19:36:17
Postat av: emelie

hoho du fortsätter att plocka poäng du, bra gjort ^^

2008-09-17 @ 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0