13/9 hostfamily

Nu ar jag har igen. idag vaknade jag for forsta gangen i ett nytt hus som jag dessutom ska tillbringa ett helt ar i. spennande >P

Mitt rum har gra / gron farg pa vaggen och sangen ar hug och stor, det finns en Tv, en garderob och ett badrum tillhorade mitt rum.
Badrummet som jag forts fattade det som att jag skulle dela det med *mina* barn men sa var inte fallet, det ar mitt eget badrum =) och det har en marmorbank och en stor stor spegel ett lagt badkar och under spegel ar den en stor bank som ja har alla mina toa saker i.
Jag har aven en garberob som jag kan ga in i, det ar kul for alla mina saker ar dar inne.. jag maste kopa flera saker..! sa att mitt rum ser lite mer fyllt ut haha

Huset ar inte som pa bilden utan mycket storre, med tillhorade baksida ok det ar en stor stor grasmatta.. i huset pa min vaning finns ett stort lekrum, en valdigt stor tv och mitt eget lilla kok med kylskop och bankar med hyllor! pa andra vaningen ar det ett stort kok, ett tv rum, tvattstugan tror det ar 2 toaletter, och typ en lobby om det nu kallas sa. pa overvaningen finns barnens sovrum och foraldrarnas, ett malarrum for barnen och ett enormt badrum och da menar jag enormt!!

Jag har fatt av familjen en new york tur, en guid tur i new york, ett block tva vykort, en notbook, en keps, godis, mat i new york det fick jag pa au pair skolan. Nar jag kom hem till huset fick jag bodylotion och lite andra kramer!
Forsta maten jag kakade i huset var enorma kottbullar med spagetti >P MUMS!

Idag har jag aven haft playdates med sam 10 ar, han lekte med lilla john.

nu ska jag ga ner och inviga mitt badkar, for jag har rast i ca 2 timmar, fast jag inte har borjat jobba pa riktigt an haha, men det ar bra att jag hinner komma in i rutinerna... och for er som undrar har jag inte kort an, det ar laskigt varmt har! sa Debra sa till migg att vi kor i morgon nar vi skulle handla om jag ville. sa far se hur det blir.

Hoppas detta inlagget svarade pa lite fragor ni hade, annars kommentera sa skriver jag om det i morgon >)

Kommentarer
Postat av: Marika

Hej skruttan!! Nu fick jag äntligen vara först att skriva!! Jippi!! Låter som att du verkar kommit på plats i allafall & det verkar bra. Hoppas du kommer att trivas & det låter som ett lite "lyxigt" hus!!

Kramar den inte nåt avundsjuka Blondie***

2008-09-13 @ 21:42:45
Postat av: Mormor igen

Jag blir mållös!!!!!!!

Avundsjuk nä,nä.

Nej, jag bara skojar, jag önskar dig allt gott.

Kram igen

2008-09-13 @ 22:36:56
Postat av: Kerstin

Låter ju helt OK i mina öron!

Ha det bäst och bli inte för bortskämd, här hemma är det ju som vanligt :)

Kram

2008-09-14 @ 09:00:31
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: emelie

herrejääävlar, vilket lyxhus du har hamnat i! och med walking-closet! du kommer ju vara fisförnäma damen när du kommer hem :P

hur är ungarna, undrar jag? gillar dom dig? har du träffat pappan än? jag vill se en massa bilder också! du kan ju maila om du vill :) annars kan du skaffa en bilblogg, blogspot.com låter dig lägga upp massor med bilder med tillhörande bildtexter.

här ä sverige är det snorkallt, jag sover med el-element, vanligt element, filt och duntäcke :P min mamma tror fortfarande att värmen kommer tillbaks så hon stänger av värmen i huset emellanåt, doh. jag har fått halkkörning ja, förresten! den åttonde oktober :D jag kanske rentav har kortet tills novomber :D hah detta blev ju rena uppsatsen som du sa.. förresten, blev du glad av alla saker vi skrev i boken? :) men men, nu ska jag äta frukost. pusspåreeej <3

2008-09-14 @ 09:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0