8 oktober, en manad i Usa

Nu har jag varit i usa en hela manad, kanns som naga fa dagar.. sa rakna med att jag snart ar hemma igen pappsen o alla anda :D

Frukost: En rostad brodskiva med smor..
Mellanmal: ett apple..
Hoppas pa mat sen :P

Ska forovrigt saga att jag var i gymmet idag med :P idag insag jag att pa deras tv med runt 900 kanaler finns ca 100 kanaler da man kan valja vilken typ av traning man vill trana, sa jag valde nagot som hette 'full body work out' och ajg sager bara shiit, det gick snabbt och det varade i ca en timme, josses. men det var helt ok kanner mig som en bra person nu, after a long shower :P

nu borjar jag jobba om ca tio minuter, ska ta en frukt innan tankte jag.
Idag hander foljade; Jag och John ar hemma sen blir det taikwondo (stavning?) sen ska vi laga mat runt fem, en timme i art room, idag ska vi gora blommor och satta i en vas! bild kommer kan ja lova ar kar i blommorna tror dom kommer bli bra, det ar dom i huvudet iad.. far se hur detblir pa riktigt... 
 
Hej igen, nu har jag slutat men jobbar fortfarande, dom fragade om jag ville jobba en timme extra sa dom kunde ga ut och ga lite.. visst tankte jag och fragade vad jag skulle gora.. debra sa ja du kan val sitta vid datorn o du vill. HAHA tankte jag gott for att fa pengar genom att sitta vid datorn :P

Blommor ar gjorde idag som jag skrev har ovan! har ar bilden pa hur min blev, mycket stolt!! KOMENTERA DEN I KOMMENTAR!


Kommentarer
Postat av: Marika

Pj, vad du är duktig!! Jag behöver oxå träna men orkar inte. Gammal tror jag......

Är det redan en månad sen du åkte? Shit vad fort det går.

Kramen

2008-10-08 @ 22:20:41
Postat av: Kerstin

Snygg blev blomman men han under är snyggare!!Skönt att du har det bra och verkar ju trivas så bra. Här hemma kommer det bara mörker så njut......

Kram och sköt om dig.

2008-10-09 @ 07:28:21
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Carola

Hej Johanna!

Tiden verkar gå fort "overthere" Skönt att du har det bra! Njut av vädret.. men skicka gärna lite hit för idag är här grått o trist.

Sköt om dig.

Kram Carola

2008-10-09 @ 09:09:41
URL: http://www.smultronetskennel.com
Postat av: Mona P G

Jättefin...du är så duktig!!

2008-10-09 @ 16:52:34
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0