3/10 God morgon sverige! amy dimond!!

Nu har jag nyss vaknat, borde ga och ata frukost snart...
efter det ska jag ga en promenad till affaren och hyra en film och kopa potatischips, det ar det anda godiset som gar att ata har popkronen smakar papper och sa vidare..

Hoppas sverige hor av sig snart eller skicka popkorn, hahaa Bye komemr senare igen

har ledigt idag bara sa ni vet haha det ar skont!!
nu har jag handlat, jag kopte en film ist for hyra, jag kopte en STOR chipspase en mentos, en dove chokladbit, en dricka (sprite) och salta jordgudsremar. sa jag ska ha mys med mig sjalv ikvall och bara sega efter som jag ar ledig, tanka pa vad jag skulle gjort idag om jag var hemma i sverige.. antagligen inget vattigare an nu nar jag ar har i usa...

Nu ska jag bara gora ett litet inlagg och saga tack till dom som last min blogg idag ar det 106 stycken som laste detta inlagg det ar kul att de att det ar en del som hanger med i bloggen, dagligen brukar det vara ca 50-60 som laser men idag vet jag inte vad det ar med er eftersom det ar manga som last.. men Tack en da och hoppas lasningen ar nagot bra iaf :D

emelie jag lovar att sa fort jag kan ska jag skicka en bild till dig, men det ar som det ar i skolan att jag kan kan infoga bilden pa hotmailen :( vet inte hur jag ska gora for att fa det att funka.. emn ska komma pa det snart hade jag tankt :P

Nu hittade jag en lat pa denna datorn med amy dimond - Thank you, gud vad skont att hora musik som man kan lyssna pa och vet vad det ar for magot :)

Kommentarer
Postat av: Marika

Lät som en härlig kväll med film & chips!!

Idag har jag lite baksmälla, hm........

Men nu ska jag hugga in på Victoria för sen ska jag åka & sova i Karlsborg. Mona & jag ska ju åka & ställa ut imorgon. Hålla ALLA tummarna!!!

Kramar till dig Johanna!!! MISS U



Ps. Idag fyller Julia 3 år!!!

2008-10-04 @ 13:34:46
Postat av: Sophia

Vad var det för film du köpte? Jag kan skicka några låtar till dig via mailen om du vill...?

2008-10-05 @ 16:45:33
Postat av: Oscar

WIEEEEEEEEEEEE, AMY :D:D:D

2008-10-06 @ 21:23:13
Postat av: emelie

tummen upp för flötkväll deluxe där :D

nu har jag drömt två kvällar i rad att du har varit hemma och hälsat på.. om jag saknar dig? japp.

jag klarade halkan galant :D trots att banan var fylld med dimma :P

men lägg ett par bilder i en mapp, komprimera den och maila som en fil? :)

tips: lyssna på radio på internet, så får du höra svenskt prat med!



idag är det kallt, regn, molnigt osv. jag ska tillbringa min dag med datorn ja. haha. är ensam hemma!

2008-10-08 @ 08:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0