27/10 bilder inlaggda lite over allt skrolla!!

Jobb tider for dagen; 7,15 - 9,15          3,30 - 8,00
Jo morgonen har jag gjort barnen klara infor skolan. borsta tander, klatt pa, fixat frukost. Sen baddade jag sangarna och vek all tvatt som var i tumlaren, startade tvattmaskinen och plockade iordning lite i koket.
Nu ar jag ledig och ska ta mig en promenad, det ar ingen sol ute just nu men hoppas det kommer lite senare.

promenaden var skon!! aven fast solen inte kom fram en anda gang..
Har aven stadat mitt rum nu :) skont att ha allt pa ratt plats igen! Har kommer bilder

Badrummet


visst blev det fint, det glanser bra :D


nojd


Man ser till och med golvet, och sangen ar baddad :D


Super nojd med allt!!


Nu ska jag ata mat, det blir soppa av nagot slag, sakert gott :)
om nagon har nagot bra forslag pa vad jag kan gora for roligheter har i usa, tycker jag att ni sak kommentera det till mig.


Kommentarer
Postat av: Mona P G

Elsa och jag tycker att dessa bilder var mycket finare än de förra, hihi...men en fråga VEM ÄR BING?



Hej hopp!!

2008-10-27 @ 16:49:51
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Mona P G

Kom på en sak till, vad är det för rosa grej brevid JOhans kort...?



puss och kram Elsa och Jag igen...

2008-10-27 @ 16:53:20
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: johan

Hur länge kommer det förbli så där fint?;) du får gärna komma och städa mitt rum om du vill;)



saknar dig!

2008-10-27 @ 18:25:43
Postat av: Marika

Nice Blondie att du städat!! Ser ut som att du trivs ännu & nu är det inte "jättelänge" kvar tills vi ses igen!!

Pözz på dig gumman****

2008-10-27 @ 22:26:14
Postat av: Farmor

Hej! Det låter så roligt , så jag skulle vilja se dej i jobb därborta. Du blir väl inte för bortskämd. Du måtte ha haft jättetur med din familj och det har väl nåt att göra med att du sköter dej bra också. Jag tycker det låter väldigt roligt med artroom , och det verkar som du tycker det också. Lycka till i fortsättningen och ha det bra.Kram från farmor.

2008-10-27 @ 23:14:59
Postat av: emelie

du. borde. åka. till. L.A! fast nä ^^ lååångt.

2008-10-29 @ 12:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0