21/10 battre idag!

idag vaknade jag och hade sovit hela langa natten, mycket skont sa kom jag att tanka pa att detta ar sista dagen i mitt tillfalliga rum, ska tillbaka ner till det basta rummet i huset :) underbart!

fixade barnen idag pa 30 minuter med mat o allt.
 Baddade ur alla sangklader i alla sangar i huset och tvattat dom, packade ner alla mina saker som jag haft i mitt rum dar uppe, sen blev det gymmet en dryg timma. Sen ut och ga har varit i en affar och valt en liten handvaska som debra ska kopa at mig pa fredag hon ar himla gullig min host mam! sa den svangen gick jag och tog ca 80 minuter skont vader ute fast det blaser en anning. nu ska jag ga upp och plocka ner alla mina daker tilld et andra rummet, efter det ska alla mina klader i tvattmaskinen for att bli rena :) sen ska jag pynta mitt rum med alla saker som jag gjort i art room och sa vidare. Foto kommer pa hur det blev nar det blir klart!

nu har ajg slutat och ar trott, den aldre killen spydde och ar nu sjuk antar jag..

Svar till Marika;
skolplanerna ar bara bra, borjar pa lordag :D och lasa engelska kommer bli kul!

Kommentarer
Postat av: Marika med volanger

Läst allt du skriver & nu skriver jag en rad!!

Låter så härligt att du trivs!! Är allt lite avis på dig ska du veta!! Hur går det med skolplanerna?

Kramen & Miss U!!!

2008-10-21 @ 22:19:06
Postat av: Mona P G

hihi ja ungar som kräks är inte kul, vi har haft en och halv här....ler



Bra att lära sig!! Har du varit med på Debras vänninas skola ännu? Den måste du berätta om och fråga en massa!!! Kanske behöver dom en fritidspedagog om 4 år! Fick godkänt på min första uppgift, GÖTT! Puss och kram, nu ska jag på syslöjd med min 3:a! Ha det gott tills vi hörs...och slarva inte med maten....fniss

2008-10-22 @ 07:38:11
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: emelie

roligt att du ska börja skolan :D då sätter sig engelskan perfekt sen tror jag :)

jobbigt med sjuka ungar. snart drabbad väl näste med :P

nu ska jag upp och simma för första gången på hur länge som helst! insåg ju då att min simmarkompis inte vat tillgänglig ;) så olsson rycker in haha

2008-10-22 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0