2/10 nu ar bilderna klara

Nu alla som vantat dessa langa dagar.. jag har laggt upp bilder pa bilddagboken som ni kan kolla pa doc kan jag inte lagga upp bild pa hus eller bil for min Host mamma tyckte inte det var en god idee men det kan skickas pa mailen sa hon! 

nu har jag rast och sitter har gjorde iordning killarna till skolan i morse och nu tankte jag ga upp till art roomet for att gora hela alfabeter pa deras vagg som jag fragade hostmum om jag fick och det var klart, kommer aven bilder pa hur det rummer ser ut och vad killarna och jag gjort under tiden vi varit i rummet.

idag borjar jag att lasa om boken jag fick av mona har last den nagra ganger nu men det ar bara bra for annars kommer jag att glomma bort mitt orginalsprak :P AHA bra va?
Nu ska jag ga men hoppas att jag kommer i morgon med med fler bilder och sadant kul! byebye

nu har jag jobbat klart och ska ta mig en promenad ner till affaren och hyra en dvd, kostar 1 dollar dvs ca 6-7 kr :P for ett dygn! Bye bye hoppas ni laser mer i morgn!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej igen, det var ett tag sedan jag skrev.

Kul att se dina kort hoppas att det blir fler. Verkar vara jättefina killar. Du kan väl maila så att jag får se din nya familj och huset där du bor.

Kul att du får börja köra lite grann men ta det försiktigt.

Ha det bra vi hörs snart igen.

Kramar från oss.

2008-10-02 @ 20:04:54
Postat av: Mona P G

Japp så var det fredag igen....i dag ska det vara lugnt hemma, i morgon ska tre valpar och Nyx badas. Förmodligen säljer vi Rosa på söndag, hon är bes utan anmärkning så det känns bra...håll tummarna att dom blir nöjda med vår lilla tjej. På söndag har tjejerna och Micis fotbollsavslutning. Så pappa har valt att stanna hemma och följa med dom på sin dag! Hoppas du ska ha en bra helg, hur var det när ni träffades med alla au pairer? Såg att ngn gett upp och åker hem, vad har hänt henne? Många pussar och kramar från Mona

2008-10-03 @ 08:52:24
URL: http://www.dreaminred.se
Postat av: emelie

jaaag vill ha ett mail med en bild på huset :D och du kan ju ladda ner böcker på internet på svenska och läsa :) ocj ljudböcker och sånt du vet.

jag har nyss varit och klippt mig, KORT blev det! men det behövdes, har ju permanentat mig två ggr och färgat tre ggr på fyra månader :P

2008-10-03 @ 14:05:04
Postat av: Sophia

Det var kul att få se lite bilder ifrån USA, blev lite avundsjuk när jag såg bilden på Frihetsgudinnan :P Jag vill se bilder på huset och barnen också! Du får be någon skicka lite böcker till dig. Så du slipper läsa samma bok hela tiden. KRAM <3

2008-10-03 @ 14:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0