18/10 shoppa

Idag har jag bara slosat pengar 140 dollar, det kanndes inte sa bra haha. ca 1000 kr och jag fick ganska mycket. ett par svarta skor, ett svart linne en gul troja en gra kjol ett par leggins, elsas trostpaket, linas paket, yngves paket, karls paket, strumper, en rod/lilla troja och kaka pa donken. bra priser :D skulle fatt skorna i sverige for dessa pengar :P
Bilder kommer om ni vill se sa kommentera att ja ska lagga upp bilder sa kommer det!
Nu ska jag se till att mina klader blir tvattade och torkade och sa snabbt in i duschen sen blir det starbucks :D


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej lilla gumman.

Ja, vill gärna se vad du har handlat. Låter mycket för 1000 kronor.

Ha det bra

Mormor

2008-10-19 @ 10:21:21
Postat av: Mona P G

hej hopp, nu är vi hemma...hoppas det går bra för dig i DC!



kram Mona och Pappa

2008-10-19 @ 19:02:58
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Farmor

Hej Johanna!

Det har blivit lite från mej. Jag har tappat bort hur man skriver. Har läst dina bloggar och tycker dom är roliga , men i dag hittade jag att jag kunde klicka på kommentarer.

Det verkar som du har det jättebra och det är jag glad för. Här är det höstväder nu. Har varit till Ransäter i dag. Hector fyller 47 år. Vet inte om du har hört att Polo har cyklat omkull och slagit sej i huvudet så svårt att han varit i Uppsala och blivit opererad . Nu är han hemma igen och det tycks ha gått bra , men han är ganska trött , mår för övrigt bra.

Du är väl rädd om dej när du är ute och rör på dej.Vill gärna se mera bilder från ditt liv där borta. Vilket fint art room du ordnar med åt barnen.

Ska du läsa engelska i skolan eller något annat?

Många hälsningar och kram från farmor.

2008-10-19 @ 23:12:08
URL: http://http:/
Postat av: Sophia

Jag vill se vad du köpt!! :)

SAKNAR DIG!!!!!!!! <3

2008-10-20 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0