16/10 letar

Jag har borjat leta skola som jag ska plugga pa. Har bestammt mig for att lassa engelsa level ett eller tva, beror pa hur lektionerna ser ut. Ska halsa pa en skola i morgon och prata med dom, jag hoppas att det ar en bra skola och att jag dar far traffa nya kompisar :) Dom tar in folk beroende hur bra man pratar engelska om ja fattade det ratt genom hemsidan. :/

Idag har jag inte gjort sa mycket fixat M till skolan, J var hemma idag med for han ville inte till skolan och hans mamma sa att dom inte larde sig nagot dar anda. haha det var en kul kommentar! jag och J har kollat pa ensam hemma 2 vilse i New york! sen har vi pratat svenska det var kul och J tyckte det lat knappt och fragade om det varkligen ar sa i sverige HAHA jag larde honom ordet dragspel och trummor och lite andra instrument, sen blev det farger med mera.
yaya stod for maten och det blev jatte kottbullar med pasta  :D starkt med gott!

Nu ska jag sova lite, ar hur trott som helst eftersom dom har borjat bygga hus pa tomten brevid och dom borjar halv sex och jag overdriver INTE!

Forresten kom pa att jag gjort iordning i art rommet mer fixat lite bilder pa vaggen och gjort mysigt, mer an vanligt altsa.. hoppas bild kommer i morgon :)

God natt, saknar alla i sverige PUss

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt det låter som ni haft det :) Jag vill oxå plugga engelska!! :)

2008-10-17 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0