20/11

Jo mormor, allt ar bra nu och jag ar frisk igen. barnen ar lugna och sa men inte nar deras kompis kommer da blir de som vilddjur :)

Ja over till dagens handelser. Borjade dagen utan tv for en gangsskull, allt gar sa mycket fortare da. Fixade allt som vanligt, klader bortatander, frukost och skicka ivag dom. sen fragade Debra mig om jag ville gora ett dags schema eftersom jag var sa ordningsam och sa trode hon att jag kunde fixa ett bra schema som gor barnen mer trotta och aktiva.  sa det gjorde jag, tog 8 minuter sen hade jag ett fullspackat schema at dom :) som innebar att vi kommer vara ute mer och sen ha schema lagda tider pa mattiderna sen att barnen for bada i eget badkar pa kvallarna for att kunna slapna av mer. M kommer att lagga sig lite senare ocksa.  kommer lagga upp schemat har senare.

Igar kvall var det aupair mote med annu en gang en ny Lcc ledare hoppas pa att vi far ha kvar henne langre denna gangen. vi var i ishallen :D wiiie det var jatte kul men lite trakigt dock att bara jag o romy och tva andra tjejer akte... dom andra skrev pa papperna och gick..men nasta mote fragade jag om vi inte kunde baka eller skrapbooka sa det ska vi gora nagot juligt sa dar till juletider :D

Nar jag kom hem igar kvall sa Debra att lilla M hade varit skit jobbig, och att han satt i sangen o sa hanna ska lasa for mig hela tiden haha han ar val for gullig?  :) men jag var ju inte hemma men ska lasa for honom i fortsattningen :) som jag alltid gjort sen jag kom hit forsta gangen.

Nu i morse gick jag ut for att gora en powerwalk, en dryg timme blev det idag hade tankt tva innan men josses idag ar det kallt och jag sager bara det fram  med jackan!!! nu ar det vinter och ja det har tillochmed snoat lite lite lite men det landade inte anns pa marken, detta intraffade den 18 nov.         =D




Nu ar jag tillbaka :) har badat och segat lite nastan somnat i badkaret och kollat pa nyheter, gjort ett eget schema och  just nu haller jag pa att varma mat at mig :)

Nu sitter jag har pa kvallen, eftersom jag gjorde nytt schema idag inebar det att jag jobbade till halv nio och tjanade extra pengar :) wiie, och fick ok veta att Michael ville aka med mig till ett kopcenter och kopa saker till mig :D haha kanner mig fett bortskamd!! Dessutom lite extra salt pa allt, nar lilla M kom hem idag (med sin farfar) och farfar fragar mig om jag har det bra o vad jag ska gora i helgen, sa ger han mig 100 dollar, josses josses lixom jag kanner mig verkligen bortskamd, fa 800 en dag bara sa dar? feel good :D sen blir det lon i morgon + de extra tjanade pengarna, FiiiiNT !

saknar er dar hemma, idag ar det 1 ar och 10 manader med hjartat mitt <3 alskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mona P G

mmm nog är du bortskämd alltid....men det är du värd. Tycker du håller humöret upp och sköter dig bra även om du är mycket ledig...passa som jag sa tidigare på att se dig om! Man vet aldrig när du får möjlighet att resa igen!! I dag är det fredag, gött, pappa ska på samtal med Karl idag. Annars är det en lugn helg, på söndag är det julblandning, då ska Karolina skrida runt och samla röster och bara vara vacker, kommer hon nog klara galant! Annars är helgen lugn, jag måste nog plugga lite! Hoppas du kan göra ngt kul i helgen....puss och kram ha en bra dag, hoppas du fått ngt paket ännu!

2008-11-21 @ 08:37:13
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Amanda

Att vara på IKEA här kändes som att vara på vilket IKEA i Sverige som helst. Alla möbler hade Svenska namn och det fanns samma saker som i Sverige.

Hemma finns det ju oftast inte så mycket mat utan mest chips och chocklad men här kunde man köpa allt möjligt:)

Vart i USA är du Au Pair nånstans?

2008-11-21 @ 15:31:18
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jaha, så har då snön kommit, usch och fy, det tycker jag inte om.

Jag tror att du är värd varenda dollar som du får, tycker du verkar sköta dig alldeles utmärkt.

Var hos Mona och PeO i onsdags em/kväll och firade att pappa hade fått jobb. Jättekul.Kaffe och glasstårta, mmm gott.

Skicka gärna mer bilder det är kul att se.

Kram mormor

2008-11-21 @ 16:42:05
Postat av: johan

Älskar dig med <3du verkar ju ha det bra där borta;) puss

2008-11-21 @ 17:01:24
Postat av: Micael stjärnan Plånborg ;)

tjenare coolt att jag fick paket :D:D:D tack så himla mkt och båda tröjorna va jätte fina och passade bra. som mormor nämde så har snön kommit fett najjs ;) haha men nån sån får ni la inte där borta?;)

2008-11-22 @ 00:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0