16/11 taadaaaa!

Hej igen :D tack for kommentarerna blie jatte glad och jatte frisk :D haha eller inte jatte har fortfarande lite ont i skallen men det kanske kommer vara sa om jag tanker for mycket ibland :P men det gar nog over sa smaningom!
Sov ca 9 timmar i natt, det var skont men har jannte svart for att somna, jag vet inte hur jag ska gora.... hjalp?

Svar till emelie: Haha klart jag minns  det, och kul var de ok.! nej har inte gatt upp nagot, snarare ner ett par kilo :) det ar inte sa fet mat har, jag ater oftast kykling o pasta med gronsaker.. sen ar det val sa att man kakar ute ibland men det ar faktikst inte jatte fet mat har... kanske beror pa vem som lagar maten.. Men i mitt hus ar maten toppen bra!!

Grattis Kerstin :) for ditt fina resultat med din fina hund :)

Har kommer min halloween berattelse som jag gjorde i skolan for tva lordagar sen!

One day as I was crowling along Jitterbug Avenue after Trick-or-Treating. I heard a weird throing up in the bushes. What could it be? Then I heard that scary throwing up. Then I heard a hiss.
  Just before I could climb around, something that was pink spots flew out of the sky. I started getting these goosbumps all around my ears and heals.
  Now I was jumping down Jitterbug Avenue I could not see anything. I was getting grey. I sat down on a pile of bottles and ate a tootsiroll.
Then I heard a faint beeping sound and something put a soft toe on me. I woke up realizing that I was late for astronomy.
kanske inte ar sa bra nu langre men josses vad kul vi hade nar alla laste upp sina berattelser, hoppas alla som laser detta kan hyfsat engelska. haha

Nu sitter jag har och vantar pa att familjen ska ga upp sa jag kan borja jobba.. eller jag borjade for 10 minuter sendan. men inget liv i detta huset..... jajja hoppas ni ar nojda med min historia och som sagt, nastan frisk idag :)

Hello now it is me and John here! we just want to say hi to Sweden and Hanna is good again :) so now we are going to the art room and make something special. I thing Hanna will put some pictures here so you can se. Bye John now we are looking at dreams in reds webside :)

Kommentarer
Postat av: JumJum igen!

Hej igen:)

Tackar så mycket! Den kommentaren värmde.

Ha det bäst!

2008-11-16 @ 18:45:53
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Mona P G

Hi boys! You can whish a little poodlepyppy in the christmastree!



Best regards

2008-11-17 @ 07:34:47
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: emelie

bra det johanna, fortsätt så ;)

haha jag som ansåg mig själv vara ganska duktig på engelska, många konstiga ord där! crowling along? tootsiroll?

hälsa småbarnen ^^

2008-11-17 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0