12/11 Grattis Emelie

Grattis!! idag klarade Emelie uppskrivningen :) nu ar jag stolt!

Idag har morgonen varit lugn, nar jag kom upp hade M redan atit halva frukosten, sen borstade vi tanderna och haret. vi at ett apple och sen tog vi pa oss jackan och tog lunchboxen och gick ut for att vanta pa popop. Det drojde ca en minut innan han kom sa jag satt M i bilen och gick in och avslutade morgon arbetet, vilken var valdigt latt... bara att starta tvattmaskinen. Resten far Bing gora! jag ar trott men nu ska jag ga ut pa en morgonpromenad och bli lite mer vaken av vad jag ar just nu.

Forresten J ar fortfarande sjuk, och jag ar sa langt bort ifran honom jag kan!

Tack for alla kommentarer.!
Jag ska skriva lite i Kerstins blogg, och jag haller med farmor om att mitt rum ar snyggt och fint :D


Nu ar jag tillbaka har igen, efter 1,20 minuters promenad. Har utforskat nya stallen dar man kan promenera men inte hittat nagot kul bara stigar hit o vagar dit. men det var skont, det ar fint vader inte sol och inte regn. Man kan har kortbyxor och tshirt utan att tanka pa att man fryser.  Sa ar laget i usa just nu!


Mat blir det nu :)
 



Pa tal om ingentig och lovade saker...jag lovade lillfors att lagga upp en bild pa min sparbossa som kallas lillabla
   
Han ar ganska full pa dessa kort, dar av ogonen ar lite varstanns.. :D



Jag skickar ut lite blommor till er dar hemma (L)    Fina va?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej igen!

Jo "rutan" då, vi står ca. 10 meter från rutan och JumJum ska springa in i den när jag då står kvar och där ska han stå still tills jag kommer fram å hämtar honom. Ungefär så går det till.

Glasklart eller?

ha det



2008-11-12 @ 21:18:13
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Denice

Haha! D va den fulaste grisen jag sett! XD Hhaha! Johanna då, grisar e inte blåa , dom e typ rosa ju! :P Saknar dig!! (L)

2008-11-14 @ 16:46:55
URL: http://aquaious.blogg.se/
Postat av: emelie

tack :D på onsdag är det dags för körningen, ih!

finns det inga spår liknande elljusspåret här hemma? eller typ, kvarter? något som går runt runt lär du nog hitta iaf ;D

jag har förresten drömt säkert fem ggr sen du åkte att du har kommit hem ;P satingen att du inte kommer hem en sväng till jul! men en amerikansk jul lär bli intressant :)

2008-11-16 @ 10:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0