Johanna har jobbat HELA dagen och lite till.

Idag jobbade jag förjäkla mycket, började kl åtta på hotellet och vid halv tre slutade jag där, chefen bjöd på Sanny Thai :) Sen började jag jobba kl tre på konsum jobbade där tills 10 i kväll, jobbigt men man ser ju på lönerapporterna när dom kommer att det har gjort något vättigt. På hela jobbigajobb dagen så ska jag berätta att jag var ute och sprang igår, ganska långt och jag är inte någon vältränad typ. så denna dagen har jag även SKIT ont i mina ben, men vad hade jag väntat mig ? Det var bara en sådan dag igår som lixom man var tvungen att springa på och det känndes inte änns jobbigt att tänka tanken att springa.! SKÖNT Nu är jag hemma igen och ska kolla på tv sen sova ganska snart igen efter som jag jobbar 10-19 i morgon på konsum ;) BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0