24/12 Julafton

Nu sitter jag har i tidigmorgondimma.. Ja det ar dimmigt ute, och jag gick upp 1,5 timme fore jag borjar jobba, har nog aldrig hant forut men ska smyga ut och ta lite svenska julklappar :) hade jag tankt men vet inte om det blir sa ;)
 ska nog ata frukost nu ar jatte hungrig, forresten visste ni att det blir inga kottbullar for mig iar :( buuhuuh :'( vet inte vad det blir har men inte blir det kottbullar iaf. Haha jag klarar mig nog ska ni se!

Nu ska jag ga uppdatering kommer senare ikvall..! Puss och God jul till alla dar ute!!

Kommentarer
Postat av: ISA - VINN LYXIG ÖVERRASKNING! SISTA DAGEN ATT TÄVLA!

sv: God jul på dig med!:)

Önskar dig en underbar julafton!

Hur firar ni?



KRAM

GOD JUL!

2008-12-24 @ 15:09:06
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Amanda

God Jul på dig med :D

2008-12-24 @ 16:22:08
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Mormor

En riktigt GOD JUL önskar vi dig.

Fam Plånborg/Grenholm har precis åkt och med oss i år var även Linda och Mange med barn det var jättekul.

Vi hade iallafall köttbullar, hemmagjorda ha ha.

Du måste skriva och berätta om din jul, kan tro att det är något helt annat än vår.

Kram från morfar och mig.

2008-12-24 @ 22:24:42
Postat av: Frida

GOD JUL johanna ;D

2008-12-24 @ 22:28:13
Postat av: Carola

Hoppas du har haft en fin julafton på andra sidan Atlanten!

Önskar dig en god fortsättning o ett riktigt gott nytt år!

Kram Carola

2008-12-25 @ 09:58:25
URL: http://www.smultronetskennel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0