18 januari

Ja, jag lever fortfarande aven om jag inte gett er en anda liten trad om att jag fortfarande ar vid liv men sa ar fallet.

Jag sitter ensam i koket ikladd i shorts och tjocktroja och ater min frukost som bestar av cherios och mjolk, det ar 150 cal som jaag ater till frukost nu for tiden.  Man maste faktist borja ta hand om sig sjalv nar man blir aldre! haha

Mycket har hant och manga minnen kommer jag att ha fran denna resan till usa. tiden fore jul pratade jag om att aka hem och halsa pa kalla Sverige. Det bliv det inget av istallet akte Josh, jag och hans snalla mamma ner till Florida i bil. josses vilken resa vi fastnade i snostormen i VA. men efter 2 dagar kunde vi forstatta varan resa detta innebar dock att vi hade 2 dagar less med det vi skulle gora i Florida :( Men vi kom ner och hittade ett billigt hotel for bara 40 dollar/natt sa for 120 dollar fick vi tre sova skont om natterna! Den forsta dagen akte Josh och jag till dinsey world, wow det ar verkligen super coolt dar. Jag traffade Snovit, Tornrosa, Askungen, Plute och longben, Kalle anka, musse, och kaptenkrok! vi var dar for dagen och kollade runt hade en riktigt bra dag.

Dagen efter akte Josh och jag unevarsal och akte dom vuxna karusellerna :) det var roligt och mycket att se, valdigt coola simulators attraktioner! vi akte aven dit dagen efter det ok eftersom det ar uppdelat i 2 "varldar" sa vi tog en varje dag mycket smart och josses vad roligt vi hade det! Pa kvallen av den sista dagen av universal sa akte vi hemmat, det tog 27 timmar med bil och all trafik, vi stog stilla i new york i nagra timmar ca 3,5 inget kul alls men vi hade kortlek med oss i bilen sa vi hade ganska kul anda.. snacks eller godis eller vad man nu kallar det och kortspel ar en fin blandning, min mage madde da mindre bra efter denna resan :(
Val hemma igen den 25 pa julafton trotta som aldrig forr och helt ut ur ett normalt matchema, tog vi oss en lang tupplur! vi vaknade och da var det dax att oppna julklappar ! Jag fick en guldring med min manadssten pa av Josh mamma och Pappa av Josh fick jag ett silver armband jatte fint! Vi satte oss i bilden igen och akte till Josh andra slaktingar och dar hade vi lite tavlingar och jag fick traffa hela slackten. Gar nog bara att beskriva med ett ord. JOSSES! haha mer an sa sage jag inte.  Akte hem igen sent pa kvallen och sov vidare.

VI gjorde inget mycket bara hangde runt i huset tills det var dax for mig att aka vidare till Washington Dc sa den 27 satte jag mig i bilen igen och Josh korde mig till flygplatsen i Boston. flog flog, tog ca 1,5 timma sedan framme igen pa valkannda marken.. kanndes sa skont att vara tillbaka dar jastartade min resa fast anda gastigt att kanna igee  tillill min  familj i omradet. . Min vardmamma hamtade upp min nara min forsta skola i Arlington. Vi akte en liten bit ut till hennes pappa och han bodde sa fint, stort stenhus nara vatten med pool i kallaren och jag fick min egen lagenhet under tiden jag var dar.. underbart och skon stor sang hade jag med :) Vi gjorde inte sa mycket nar vi var dar bara hangde i huset och ajg firade nyar med mina vanner fram Arlington som jag firade med forrs aret ocksa det var himla kul, mindre kul var det att jag var tvungen att jobba tidigt dagen efter eftersom vi skulle aka hem till Boston igen.  vi var hemma sent pa kvallen och det var bara att bestalla lite pizza mata barnen och natta dom, dom sov so sott och gott!

val hemma i Boston igen hande inget speciellt for ett tag.

Jag borjade for 2,5 vecka sedan att gymma pa gymmet 10 minuter gavag fram mitt hus, fick en personlig tranare och allt ga super bra. Har bra mal och tror det kommer blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0