27 september

Nu sitter jag har, klockan ar snart nio pa kvallen och jag har just sagt at barnen anna laga ifran sig boken och sovdax.
Jag brukar inte jobba sondagar men idag kannde jag for att jobba lite extra nar min vardmamma bad mig, sa fran 7 till 10 jobbar jag. sa det blir tvatta lite klader, fixa diskmaskinen, stada min toalett och mitt rum sen blir det ett work out pass fran tvn. sen om jag har tid lasa lite innan jag lagger mig.

Har igentligen inte mycket att saga, kom med lite fragor som jag kan svara pa..

Jag har jobbat overtid ganska mycket eller jag kan saga sa har jag ar tilllaten att jobba 45 timmar som det star i mitt kontrakt, men jag bor med en singelmamma sa extra jobb blir det ibland :)  Sa forsta veckan jag har var jobbade jag 36 timmar och fick mina 195 dollar som kontraktet sager. min andra vecka fick jag lite extra timmar och slutade pa 238 dollar i lon, det blir dessutom battre min tredje vecka fick jag manga timmar och lonen slutade pa 290 dollar. sa nu ar jag ganska rik med mina dollar pa banken. HAHA

Denna vecka blir det nog inga extra timmar eftersom jag slutar pa torsdag redan och ar ledig tills pa mandag morgon 6 30 am.   Det blir till att ta taget till Maine och traffa Josh och min gamla vardfamilj, ska forhoppningsvis INTE glomma min ipod laddare for da blir det trakigt att ga ut och springa!

I Maine ska jag kopa min laptop hittade en skapligt duglig under 300 dollar, jag ska eventuellt pierca naveln (kanske nasta gang jag kommer till maine har ej bestammt mig annu), jag ska ok kopa nagra av julklapparna, dax att borja itid eftersom jul kommer blir himla stressig tror jag.. jag ska inte gora sa mycket mer.. jo juste ja Josh sa att jag hade sagt att jag ville ha en sak en gang da jag inte minns men iallafall sa nu har han kopt det men jag vet inte vad det ar   Jag ar jatte nyfiken !  

Jag har annu inte hunnit raknat alla trappsteg for nar jag ar pa helften glommer jag alltid bort och det ar inte kul for mina ben att ga up igen.. men jag lovar att jag ska ta med mig ett papper och skriva ner alla pa haha.. later som jag ar 150 ar och inget minne har..

God natt alla nu ska jag borja checka av min lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0