17 september Grattis lillasyster

Hejsan alla, som ni vet ar det en valdig speciell dag idag namligen Elsas fodelsedag :) Massa gratiskramar till Elsa!

Jag hade min 2 week organtion denna onsdagen och det gick bra, vi gick igenom massa saker och for att tilllagga sa kommer jag troligen inte hem alls... for min LCC berattade for mig att au pairer inne pa deras andra ar ska helst inte resa utanfor landets granser, for man blir evenutellt inte inslappt igen. sa himla dumt, jag ar super irriterad for detta skulle min forra lcc beratta for mig men inte gjorde hon det... sen var det massa andra saker som ajg inte heller hort forut om lcc moten och credits... Culturalcare borde kolla vad deras arbetare haller pa med och avskeda dom ALLA!!

Well iallafall nar vi kom in pa skola och vilka kurser jag ville lasa berattade min lcc givet vis om Harward men som beraknat tanker jag itne lagga ut en massa extra pengar pa skola.. mina vardmamma maste betala 500 dollar och det som ar over det ska jag betala for mig sjalv... och en kurs dar kostar runt 600-700 dollar... Men da sager min vardmamma "well i think it will look good for you if you have a class from Harward so i fix that for you"  Ja ba vaaa, harligt sa nu betalar hon en kurs for mig pa harward sa vad ska jag valja ? hjalp mig!!!

Just nu sitter jag och vantar pa att lillpojken Tommy ska vakna, han sover och hans mor sa till mig lat han sova sa lange han vill... jag jobbar bara till tio idag och sedan ar jag ledig tills fredag klockan 3 :) wiiie pa mig haha min vard mamma ar den basta har knappt jobbat 35 timmar denna vecka.. det normala ar 45 det ar val bra ?  :D

Nu ska jag vika lite tvatt och sedan blir det att organisera lite har hemma.. for denna veckan eller iborjan pa nasta vecka kommer huset ut pa makrnaden och den som har valdans mycket pengar kan kopa det fran oss.. haha tror det var utlagt for 2.4 miljoner dollar sa fram med planboken gott folk.. fem vaningar med en jakla massa jobbiga trappor !! haha Jag kan rakna trapstegen for er om ni vill ?!

Om ni laser i morgon sa ska ajg beratta for er hur mina dagar ser ut :) sa kika in i morgon med  tack och hejsvejjs     Johanna

Kommentarer
Postat av: Emelie

det va då fan! dåligt med dålig info! de behöver en spark i baken!

men fiiiiifan så sweet att du ska plugga på harvard! DEN är något att skryta om! det kommer man längre på än konsum i kbg vill jag lova XD

äsch, småpotatis, två och ett halvt är ju småpotatis. hostar jag lätt upp på en kvart. ska bara snärja bill gates först.

2009-09-17 @ 18:50:38
URL: http://knackamackadam.blogspot.com/
Postat av: Mona P G

Elsa tackar för gratualationen, har just haft kalas och inkasserat en hop med pengar och lite annat smått och gott!!



Oj vilket hus, ja du måste räkna trappstegen, hur är det annars då? Hur är barnen och mamman? Var det inte ngn känd nyhetsreporter oxå eller?



Harvard, gött!!! Häftigt du, ja berätta för oss vilka kurser det finns, ngt med hund kanske...hahahahahahahhahaha



Ha en underbar helg, och håll tummarna att Nyx blir Köpenhamnsvinnare på söndag, på min födelsedag!!

Love you



Mona

2009-09-17 @ 19:22:51
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Farmor

Hej!

Det var roligt att äntligen få höra lite från dej. Har du tid att läsa på Harvard och samtidigt jobba? Då ska du väl passa på att läsa amerikansk historia eller engelska så du får fina meriter när du kommer hem ,(om du kommer hem?)

Ha det bra ,fast förresten var ska ni bo om hon säljer huset?

Kram från farmor

2009-09-17 @ 23:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0