12 september

hejsan alla. Nu ligger jag i sangen och kollar pa min favorit kanal HGTV som handlar om hyra/kopa hus och inredning och allt med sadana saker att gora. underbar kanal, kan sitta i timmar och kolla!

ska hanta josh pa jobbet om nagra timmar, sen blir det sitta i hoptube en liten stund sen sova for att i morgon bara ata frukost sen aka till boston!

Idaag var jag till bestbuy och kollade pa en laptop, hittade en som jag gillar... under 400 dollar, hoppas pa att kopa den i borjan av nasta manad.. ska maila pappa om den sa han fa saga sin sak ok :) vill ju ha en bra dator!

well well, nu ska jag kolla pa tv, uppdaterar igen nar jag ar i boston!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0