5 oktober

Hej igen alla. just nu sitter jag med min nya laptop och forsoker jobba lite..

Maste bara svara pa marikas kommentar.. Haha Jadu Marika jag tycker vi ska kopa en storpadda till Mona till jul slimegron men rosa prickar !  Jag har det bra och Yes of course saknar jag sverige och vill garna komma hem men anda vill jag leva min tid har hur lang den an blir. Jag Hoppas allt ar bra med dottra din som ar far far away ?  massa langtans kramar fran mig ;)

Nu ska jag som sagt jobba lite, ska kolla upp kurse fran harward och sedan ska jag kolla pa olika saker som ni kommer fa veta mera om senare!

jag uppdaterar senare

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej!

Det var på tiden. Nu fick jag tre meddelanden på en gång. Var du inte hos din förra värdfamilj i Maine? Och hur har dom det?

Här är det kallt nu , redan minus 4 grader i kväll. Är det vinter i Boston också?

Lycka till med de nya , du trivs väl bra hoppas jag.

Och uppdatera ofta är en god ide. Facebook begriper jag mej inte på.

KRAM farmor

2009-10-05 @ 22:51:25
Postat av: Karro

www.KarolinaGrenholm.devote.se min blogg ;)

2009-10-07 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0