16 oktober

Ja det var ett tag sedan, jag ursaktar mig for det.
 
Iallafall, jag var ju hos Josh, have lang ledig i sex dagar och det var bade brollop och sixflags som gallde... brollopet var jate fint och hostinspererat. Jag traffade en tjej dar som jobbar pa sjukhuset... fragade lite fragar och fick svar.. jag at c vitamintillskott eller vad det heter, drack cranberry jouise(stavas?) och drack vatten i mangder.. och vips nu har jag inte ont langre det kanns skont! min hals dock ar lite krasslig forfarande men ar pa ratt vag. Sa nu vet ni alla dar hemma, jag ar frisk :D

Nu sitter jag pa biblan ett litet sott hus och massa dvd filmer och bocker med Michael Connelly som just nu ar min favorit, har redan last 3 bocker pa ca en vecka.!

och nu ska jag leta efter ett recept sa jag kan baka lite, sa det finna nagot att smaata pa HAHA

Hoppas att ni har det bra dar hemma och att allt gar den ratta vagen.


Bye so long Johanna

Kommentarer
Postat av: it´s us :)

CIAOOOOO it´s us.. (sorry for the wrong spelling).. we´re kinda drunk and having a good time, but we really miss you, our Hannah. We want to PARTY with you tonite.. :)

hugs and kisses..

Miss Anna and Miss Larissa...

2009-10-16 @ 22:17:59
Postat av: Mormor

Hej, det var skönt att höra från dig och att du har fått rätsida på det sjuka, förutom halsen förstås men det blir nog bra det också.

Har precis pratat med Fredric, som är hemma några dagar och han trivs och har det bra.

Krya på dig, vi hörs igen.

Kram mormor.

2009-10-17 @ 17:35:01
Postat av: pernilla

Hej på dig, kul att höra att du är bättre. Vi har precis kommit hem från en skön vecka i egypten så vi mår hur bra som helst. Simon tyckte att det var ett konstigt land och undrar om ditt land är lika konstigt, jag trodde inte det. Ha det bra kramar från pernilla

2009-10-17 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0