at josh place

jepp, nu ar jag har igen skont att ha en minisemester innan nasta vecka kommer... och taadaaa nasta vecka kommer det bli super mycket jobb men veckan kommer bli superspannande och varmt igen. Min vardfamilj och jag aker namligen till Arizona :D wiie    flyger fran boston pa tisdag den 24s eftermiddag om jag inte minns fel och kommer hem pa mandag den 30.. och jag kommer jobba mycket overtid sa Jennifer, far se hur det kommer bli... men kuligt iallafall att se flera saker har i usa och sa traffa jennifers mamma. I Az ar det ca 25 grader nu :)

Nu sitter jag och kollar pa tv, Josh sover han sak jobba kl fyra pa shougans, kinesresturang. Nar han jobbar ska jag stada chinchillans bur och stada ur bilen sedan planera florida och ata lite sedan satta mig i hottube! nice tycker jag minsann att det ska bli.

Ha det bra

/Johanna


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken häftig upplevelse du kommer att få, hoppas att det blir bra.Nu måste du skriva mer när du kommer hem från Arizona och berätta.

Skönt att höra att du verkar må bättre igen. Ha det så bra.

Kram mormor.

2009-11-21 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0