3 november... dumma

Nu blir jag sa himla trott!! varfor finns svenska ambasaden? det gar ju inte att fa tag pa dom... jag provat och ring sa himla manga ganer pa sa himla manga olika tider pga tidsskillnaden. men utan svar sa trott ar jag pa det... lessen om att inlaggen ar trakiga eftersom inget funkar som jag vill sa blir det latt att man tar ut det pa bloggen.

nu sitter jag har med tommy, jag ar super smart och INTE insag att klocan ar harmed omstalld i usa.. vilket gjorde att jag var en timma tidig for att hamta tommy pa skolan sa nu har jag jobbat en gratis timme for jag tankte minsan inte ga hem igen utan pojken. Sa hem igen bar det av, jag gjorde mat och vi at, nu ska vi snart till lekparken en snabbis sedan till skolan for att hamta samantha for att aka vidare ut till gymnastic, kul...


idag sa textmessade en tjej mig hona r au pair in the southend. hon heter Hannah och kommer fran bulgarigen tror jag att det var. kommer kanske traffa henne i morgon beroende pa hur mitt schema kommer att se ut.. just nu vet jag ju inte det eftersom saker kan handa.. Jennifer kanner sig inte sa bra i magen hoppas hon inte kommer med det sjuka igen som tommy hade jag vill verkligen inte att han ska bli sjuk igen.!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej!

Kul att du skriver igen, även om det låter jobbigt där borta. Kommer du hem till jul? Jag hör inte så mycket från Peo heller , dom har tydligen fullt upp.Här har vi regn och varning för snö. Inte så roligt , bättre när det våras tycker jag numera.

KRAM från farmor

2009-11-03 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0