23 november

Hejsan svejsan.

Ska bara skicka ett litet inlagg igen eftersom jag lever haha
I morgon bar det av till Arizona ska bli spannande jag har en ny kamera som jag provade i morse i lekparken med tommy, jag gillade bilderna blev har dok inte kollat pa dom i datorn annu.. men hoppas hoppas det ar ju 12,1 mpx. 

Idag gick ajg till at&t affaren coh skulle fixa en ny telefon, men dom kunde inte byta ut den sa nu maste jag aka nagon annanstanns och byta den...

borjade jobba kvart over sex i morse och slutar runt nio, jag borjar igen da jag hamtar Tommy from skolan halv fyra, jobbar till sju eller sa..

nu ska jag kolla lite pa tv och packa... hoppas jag inte glommer nagot!


Kommentarer
Postat av: Emelie

roligt med ny kamera och en massa inplanerade resor :D då känns vardagen helt plötsligt roligare!

jag drömde att jag hälsade på dig i natt! cyklade (?!) hem till din familjs hus (fråga mig verligen inte hur jag kunde veta att det var rätt hus), klev innanför dörren, blev jagad av någon hund (har ni ens hund?), träffade på en skock ungar och fick ur mig "heeeeej! eller öööh.. is johanna home?" varav de pekade uppåt på övervåningen (vet inte om ni har det heller) och där står du och viker lakan, och blir jätteglad :D sen bölade vi i typ en kvart och sen vaknade jag. knäpp dröm men jag blev glad iaf, tills jag vaknade :(

2009-11-25 @ 08:29:31
URL: http://knackamackadam.blogspot.com/
Postat av: Pappa

Hörru Emelie... det är tegelhuset i hörnet..

Trodde vi skulle hinna få se lite provbilder innan Arizona.. menmen det kommer väl nån gång det med... :)

2009-11-25 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0