22 november

Ja nu sitter jag har och nordar mig, aven Josh nordar sig med att programera ett program jag daremot ska nog gora lite mera pa min websida innan vi gar upp.

Igar sa akte jag till the maine mall for att fixa min mobil som helt plotsligt dog :/ vet inte hur den skrapsaken funkar... svartruta pa den, och lampan lyser rott och inget hander skumt. Jag skulle ok kopa josh ett headset men hittade inte det som han ville ha. Da gick jag till bestbuy och kopte mig en ny kamera :D nu blir ni glada va ? Det blev en cyber shot dsc W220 med extra batteri och ett minneskort pa 4gb hoppas det racker.  Jag ar iallafall nojd, aven om mitt konto ar 250 dollar fattigare..

Nu idag ska jag bara ta det lungt och packa ner alla mina saker jag har hos Josh sedan blir det hemfard runt tre med taget..

Jag skulle ju halsa pa min andra vardfamilj men har inget hort fran dom och nar jag akte forbi pa tva olika tillfallen var det ingen hemma :(  sa det blev inget med det.

Nu ska jag och Josh planera FLORIDA jepps vi kommer aka dit runt den 18 till 23 kanske, kommer fira jul hos Josh med hans familj kommer bli kul. vi ska gora svenska kottbullar :D hehe sweden taks over!!

Kommentarer
Postat av: Mona P G

Hallå, skönt att det rör på sig lite och ha de jättebra på er lilla semester med familjen!



många kramar från ett regningt Sverige

2009-11-23 @ 06:44:44
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Siw

Lovisa blev Karlsborgs Lucia

2009-11-29 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0